کد خبر: 334036
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۰:۳۵:۴۸
| |

ابتکار مجددا تاکید کرد/ مجلس لایحه حمایت از کودکان را هرچه زودتر ابلاغ کند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و شورای نگهبان خواست که لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را که یکی از مترقی‌ترین لوایح کشور براساس قوانین دینی و اسلامی و حقوق کودک است، هرچه زودتر ابلاغ کنند.

ابتکار مجددا تاکید کرد/ مجلس لایحه حمایت از کودکان را هرچه زودتر ابلاغ کند
کد خبر: 334036
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۰:۳۵:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ معصومه ابتکار در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در ساختمان معاونت امور زنان و خانواده برگزار شد، با بیان اینکه سال قبل 5 لایحه جدید را به دولت ارائه کردیم گفت: برابری دیه زن و مرد، اصلاح قوانین مربوط به طلاق، اصلاح قوانین مربوط به سن کیفی، حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودک همسری را در این لوایح مد نظر قرار دادیم.

وی افزود: به طور خاص جلسات متعدد، هماهنگی‌ها و نشستهای تخصصی با قوه قضائیه برای لایحه تامین امنیت زنان علیه خشونت داشتیم و کماکان در انتظاریم و از رئیس قوه قضائیه درخواست می‌کنم که این لایحه را برای تصویب نهایی تا قبل از اینکه زمان بگذرد داشته باشیم و بتوانیم این لایحه را که حمایت از خانواده و صیانت از مهمترین نهاد اجتماعی است در دستور کار و اجرا قرار دهیم.

ابتکار همچنین از کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و شورای نگهبان خواست که لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را که یکی از مترقی ترین لوایح کشور براساس قوانین دینی و اسلامی و حقوق کودک است، هرچه زودتر ابلاغ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها