حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس:

آقای رحمانی‌فضلی چرا با آتش بازی می‌کنید؟

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رحمانی فضلی باید توضیح دهد به چه حقی مسئله تغییر مرز بین دو استان را دنبال می کند.

آقای رحمانی‌فضلی چرا با آتش بازی می‌کنید؟
کد خبر: 334189
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۴:۴۰:۰۹

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس، با استناد به اصل 88 قانون اساسی و ماده 34 آئین نامه داخلی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در تاریخ 15 اردیبهشت ماه 98 طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را به تصویب رساند اما از آن زمان تا به امروز که قرار بوده اعضای هیات تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی مجلس مشخص شوند دائما به تعویق افتاده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جلسه و رئیس کمیسیون اقتصادی خواستار به نتیجه رسیدن اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک مرکزی شد.

وی همچنین با استناد به اصل 48 و 137 قانون اساسی تصریح کرد: متاسفانه وزارت کشور بحث نادرستی را در کشور دنبال می کند که موجب ایجاد اختلاف در کشور خواهد شد، آقای رحمانی فضلی باید توضیح دهد به چه حقی مسئله تغییر مرز بین دو استان را دنبال می کند.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر کشور، گفت: آیا شما خبر از مشکلات تامین آب شرب 5 میلیون جمعیت استان اصفهان ندارید. چرا با آتش بازی می کنید، از شما بعید است که چنین مواردی را دنبال می کنید، از همین تریبون به شما اخطار می دهم که با مردم استان اصفهان اینطور رفتار نکنید که پس از سال ها بحث کهنه ای را پیش کشیدید.

وی افزود: قطعا با چنین تصمیماتی مشکل آب شرب استان دوچندان خواهد شد و تنش افزایش می یابد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها