کد خبر: 334256
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۶:۳۴:۱۶
| |

وحدتی هلان، نماینده بستان‌آباد در مجلس:

نمایندگان مجلس هم ممکن‌الخطا هستند/ تلاش می‌کنیم استیضاح وزیر صنعت رأی نیاورد

محمد وحدتی هلان، نماینده بستان‌آباد در مجلس، ضمن اعلام مخالفت خود با استیضاح وزیر صنعت، گفت: سعی می‌کنیم مانع استیضاح رحمانی شویم و یا حداقل کاری کنیم که استیضاح رأی نیاورد.

نمایندگان مجلس هم ممکن‌الخطا هستند/ تلاش می‌کنیم استیضاح وزیر صنعت رأی نیاورد
کد خبر: 334256
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۶:۳۴:۱۶

اعتمادآنلاین| محمد وحدتی هلان، نماینده بستان‌آباد در مجلس گفت: نمایندگان درباره عملکرد وزیر صنعت اختلاف نظر دارند اما بنده شخصاً موافق استیضاح رحمانی نیستم چراکه تنها فرد آذربایجانی حاضر در هیئت دولت اوست و ما باید حتماً در کابینه‌ نفر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه صنعت و معدن مافیای خود را دارد و انتظار داریم رضا رحمانی مقابل آنان بایستد و در بخش خودروسازی با اعمال تغییرات اساسی منجر به شفافیت مسایل رخ داده در سایپا و ایران خودرو شود.

نماینده بستان‌آباد در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اعلام موضع درباره بازداشت 2 تن از نمایندگان مجلس به علت اخلال در بازار خودرو و انتقاد سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از این اقدام قوه قضائیه، ابراز داشت: نمایندگان از حق مصونیت برخوردارند و اصولاً باید برخورد با آنان در صورت تخطئی از قوانین بایستی با هماهنگی هیئت رئیسه صورت گیرد.

وی افزود: گویا بازداشت دو تن از نمایندگان مجلس بدون اطلاع هیئت رئیسه انجام شده اما با این حال نمایندگان مجلس نیز ممکن الخطا هستند و به اتهامات آنان در هر جایگاهی باید رسیدگی شود تا در صورت اثبات تخلف مطابق قوانین محاکمه شوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها