کونته، سرمربی اینتر:

مشکلی با ایکاردی ندارم/ اینتر فاصله زیادی با یوونتوس و ناپولی دارد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، می‌گوید مشکلی با مائورو ایکاردی ندارد و بدین ترتیب چراغ سبز برای بازگشت این مهاجم آرژانتینی به ترکیب نراتزوری نشان داد.

مشکلی با ایکاردی ندارم/ اینتر فاصله زیادی با یوونتوس و ناپولی دارد
کد خبر: 334271
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۷:۱۶:۱۲

اعتمادآنلاین| آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (دوشنبه) در هفته اول فصل جدید مسابقات سری A ایتالیا پذیرای لچه است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: شور و شوق زیادی برای شروع لیگ داریم. احساس فوق‌العاده‌ای داریم چون شروعی جدید و چالشی جدید در پیش داریم. من از کاری که از زمان حضورم روی نیمکت اینتر انجام داده‌ایم، راضی هستم.

وی افزود: شروع مناسب در هر تورنمنتی مهم است اما برای من دیدن اشتیاق و رفتار درست از بازیکنانم در زمین مهمتر از هر چیز دیگری است. ما می‌خواهیم در کنار کسب پیروزی، ایده‌ای در تیم پیاده کنیم که هواداران آن را به رسمیت بشناسند که این موضوع برایم اهمیت زیادی دارد. می‌خواهم هواداران اینتر به تیم‌شان افتخار کنند. به هر حال باید سخت تلاش کنیم تا چیز مهمی بسازیم.

سرمربی ایتالیایی اینتر با اشاره به اینکه از عملکرد باشگاه اینتر در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی راضی است، درباره شانس قهرمانی این تیم در سری A ایتالیا پس از 10 سال از گذشت آخرین قهرمانی‌شان تأکید کرد: همیشه گفته‌ام که اگر کمترین شانس را داشته باشم، باز برای رسیدن به موفقیت رقابت خواهم کرد. به نظرم ما در مسیر درستی قرار داریم و در حال انجام کارهای مهمی هستیم.

کونته تصریح کرد: اینتر فاصله زیادی با تیم‌های یوونتوس و ناپولی دارد اما همیشه گفته‌ام که نمی‌خواهم محدودیتی برای خودمان قائل شوم. تنها زمان نشان خواهد داد که ما قادر به رقابت برای چه چیزی هستیم. باید بهتر از دیگران کار کنیم. اینکه بازیکنانی دارم که می‌خواهند تمام تلاش‌شان را کنند که در دسترس من باشند، این به من اعتماد به نفس می‌دهد. وقتی هم چنین چیزی هست، نباید محدودیتی وجود داشته باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها