کد خبر: 334292
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصلاح ساختار و اتکا به قانون راه برون‌رفت از مشکلات کشور است/ نیازمند تعامل سازنده با دنیا هستیم

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: جلوگیری از فساد و مبارزه با رانت و برخورد با این پدیده‌ها می‌تواند به ما در رسیدن به اهداف مد نظر خود و حل مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

اصلاح ساختار و اتکا به قانون راه برون‌رفت از مشکلات کشور است/ نیازمند تعامل سازنده با دنیا هستیم
کد خبر: 334292
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون‌رفت از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی نیازمند اصلاح ساختار اساسی کشور، اتکا به قانون و تعاملات مثبت با دنیا هستیم.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در پاسخ به این پرسش که «مطالبات بحق مردم اعم از مطالبات اقتصادی و اجتماعی چه نسبتی با بهبود و مناسبات سیاست خارجی ما و تعامل با دنیا دارد» گفت: سیاست خارجی و افزایش تعامل با دنیا، با توجه به هویت انقلاب اسلامی، در همه شئون زندگی مردم از جمله اقتصاد آنها بسیار موثر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه به راه‌های برون‌رفت از شرایط اقتصادی و اجتماعی فعلی اشاره کرد: برای برون‌رفت از بحران‌های اقتصادی فعلی کشور نیازمند اصلاح ساختار اساسی کشور، اتکا به قانون و تعاملات مثبت و موثر با دنیا هستیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین جلوگیری از فساد و مبارزه با رانت و برخورد با این پدیده‌ها می‌تواند به ما در رسیدن به اهداف مد نظر خود و حل مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها