رژیم صهیونیستی پادگان گروهی فلسطینی را هدف گرفت

رسانه‌های داخلی لبنان صبح امروز (دوشنبه) اعلام کردند، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به جبهه مردمی فلسطین فرماندهی کل در قوسایا در مرزهای لبنان و سوریه انجام دادند.

رژیم صهیونیستی پادگان گروهی فلسطینی را هدف گرفت
کد خبر: 334311
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۸:۲۷:۳۴

اعتمادآنلاین| رژیم صهیونیستی با سه حمله مرزهای لبنان و سوریه در شرق زحله را هدف گرفت و احتمالا این حملات پادگان جبهه مردمی فلسطین را هدف گرفته باشند.

به ادعای اسکای نیوز، جبهه مردمی «فرماندهی کل» یک گروه فلسطینی به رهبری احمد جبریل و مورد حمایت دمشق است.

این گروه بعد از این حملات تاکید کرد، این حملات به اهداف مورد نظر خود نرسید در حالی که برخی منابع از تعدادی زخمی در نتیجه این حملات خبر دادند.

اما مسؤولانی از این مقر فلسطینی که مورد حملات هوایی در لبنان قرار گرفته، گفتند، پهپادهایی از نوع «MK» سه حمله انجام دادند که هیچ زخمی به جا نگذاشت اما تنها خسارت‌هایی مالی به بار آورد.

خبرنگار النشره لبنان در زحله نیز گفت: کمی بعد از ساعت یک بامداد صدای انفجارهای مهیب در سلسله رشته کوه‌های شرقی از سمت خاک سوریه شنیده شد که ناشی از حملات هواپیماهای اسرائیل به مواضع نظامی بود که سامانه‌های پدافندی و سامانه‌های پدافندی جبهه مردمی مستقر در شهرک قوسایا این پهپادهای اسرائیلی را رهگیری کردند.

رژیم صهیونیستی از شب یکشنبه تاکنون یعنی در کمتر از 24 ساعت سه عملیات نظامی در سوریه، لبنان و عراق انجام داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حمله تنها اعلام کرد: ما درباره گزارش‌های خارجی اظهارنظری نمی‌کنیم.

پیش از این سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی شدید اللحن به رژیم صهیونیستی درباره حملات صبح روز یکشنبه به سوریه و لبنان هشدار داده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها