کد خبر: 334312
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۸:۲۸:۰۰
| |

حاتمی:

مقابل تونس و پورتوریکو از پیش برنده نیستیم

کارشناس بسکتبال ایران با بیان اینکه ایران در بازی‌های برابر پورتوریکو و تونس از پیش برنده نیست، گفت: همیشه گفته‌ام که حضور حامد حدادی در هر تیمی یک نعمت است.

مقابل تونس و پورتوریکو از پیش برنده نیستیم
کد خبر: 334312
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۸:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مهران حاتمی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C جام‌جهانی 2019 چین گفت: به هر حال شرایط گروه ایران دشوار است و کار راحتی برابر رقبای خود نداریم. فکر می‌کنم تیم ما (ایران) آماده است و بازیکنان همه تلاش و بهترین عملکرد را خواهند داشت، اما نباید خود را برابر تیم‌های مثل تونس و پورتوریکو از پیش برنده بدانیم.

او در مورد احتمال صعود ایران از گروهش به عنوان تیم دوم نیز گفت: هر سه بازی برای تیم ملی ایران اهمیت زیادی دارد.

شرایط بازی با اسپانیا متفاوت است و بازی برابر پورتوریکو و تونس را هم نمی‌توانیم دست کم بگیریم. امیدوارم ملی‌پوشان عملکرد قابل قبولی داشته و خود را از پیش برنده ندانیم.

کارشناس بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ملی پوشان برابر پورتوریکو و تونس شانس پیروزی دارند؟ اظهار کرد: من فکر می‌کنم در دیدار با تونس شانس بیشتری نسبت به بازی‌ با پورتوریکو داریم. برای برتری مقابل پورتوریکو بازیکنان باید از جان و ل مایه بگذارند تا به برتری برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور ستاره‌هایی چون حامد حدادی می‌توان شانس بیشتری برای ایران قائل بود؟ توضیح داد:‌ صد در صد همینطور است. من همیشه گفته‌ام که بازیکنان و مهرهای بزرگی چون حدادی برای هر تیمی نعمت به شمار می‌روند و الان نیز از نظر آمادگی جسمی و روحی شرایط خوبی دارد. با این حال باز هم می‌گویم که از پیش برنده نیستیم و باید بجنگیم.

حاتمی درباره روند آماده سازی تیم ملی بسکتبال ایران برای جام‌جهانی 2019 چین نیز گفت: فکر می‌کنم مانند دوه‌های قبل بود، چرا که همیشه قبل از مسابقات یکسری بازی‌های تدارکاتی داشته‌ایم. امسال نیز اردوهای خوبی داشتیم و به نظرم شرایط تیم مناسب است.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا با برد برابر روسیه می‌تواند معیاری برای سنجش قدرت ایران باشد؟ توضیح داد: با توجه به عملکرد بازیکنان می‌توان این شانس را برای ایران قائل بود که برابر رقبا به برتری برسد، اما هیچ چیز قطعی نیست و نباید از قبل برنده به میدان برویم. اگر می‌خواهیم بسکتبال ایران موفق شود باید دلمان برای همه استان‌ها سوخته و بسکتبال را در همه استان‌های ایران رواج دهیم تا همه درگیر لیگ شوند. با برنامه ریزی درست است که می‌توان بسکتبال ایران را مدعی کرد.

مربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط جوان‌ترهای تیم نیز گفت: نمی‌توان گفت این بازیکنان خیلی جوان هستند و بی تجربه، نفراتی که در ترکیب اصلی هستند شاید سنین چندان بالایی ندارند، اما از نظر تجربه بسیار باتجربه بوده و هر یک جایگاه خود را دارند. امیدوارم با یک همدلی و تلاش خستگی ناپذیر بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها