کد خبر: 334357
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۱۲:۲۹
| |

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز: 

«فرهنگ» باید از مهمترین دغدغه‌های دولت باشد

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، گفت: پرداختن دولت به بحث احیای مجدد وزارتخانه بازرگانی به دلیل هزینه‌های بالای این موضوع توجیحی ندارد و حاشیه روی محسوب می‌شود.

«فرهنگ» باید از مهمترین دغدغه‌های دولت باشد
کد خبر: 334357
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۱۲:۲۹

اعتمادآنلاین| حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، درباره مهمترین اولویت‌های دولت در دو سال باقیمانده از عمرش گفت: در دیداری که اخیرا به مناسبت هفته دولت در بیت رهبری با آیت الله خامنه‌ای انجام شد ایشان به مسئله اقتصاد، جوانان و فرهنگ اشاره کردند و تاکید نمودند که این موضوعات از سوی دولت جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فرهنگ و توجه به اولویت‌های آن باید یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت در دو سال پایانی عمرش باشد اظهار کرد: فرهنگ در حقیقت زیربنای اقتصاد، سیاست و همه مسائل اجتماعی است که متاسفانه در دولت‌های مختلف این موضوع نادیده گرفته شده و اصلا بهای لازم به آن داده نشده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با یادآوری تاکید مکرر رهبری انقلاب بر موضوع فرهنگ اظهار کرد: درست است که رهبری درباره مسائل مختلفی در سخنرانی‌هایشان با مردم مسائلی را مطرح کرده‌اند اما احساس می‌کنم آنچه که از این میان همواره تاکید بسیاری را از سوی ایشان به همراه داشته موضوع فرهنگ است که باید در اولویت قرار گیرد.

ابراهیمی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه دولت در دو سال پایانی عمرش باید از چه حواشی دوری کند، اظهار کرد: یکی از مهمترین حواشی بحثی است که اخیرا درباره وزارتخانه بازرگانی است که با توجه به شرایط خاص و مشکلات اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم اینکه عده‌ای بیایند و از درون دولت بخواهند دوباره وزارتخانه‌ای ایجاد کنند خودش یک حاشیه است.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد وزارتخانه‌ای که سال‌ها قبل بنابر مصلحتی و پس از بررسی‌های فراوان ادغام شده حالا در شرایط سخت اقتصادی دوباره احیاء شود. این موضوع نیازمند تاسیس یک وزارتخانه نیست بلکه اگر نظارت درستی بر کارها انجام شود می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد:‌ شکل گیری دوباره وزارتخانه بازرگانی نه لازم است و نه در شرایط فعلی توجیهی دارد. چرا که باید برای تامین پرسنل آن و تاسیس یک مجموعه برای اسکان آنها هزینه‌های زیادی پرداخت شود که در شرایط فعلی اصلا ضروری نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها