کد خبر: 334363
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۱۷:۲۲
| |

توخل پس از مصدومیت کاوانی و ام‌باپه:

نیمار باید بماند

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از آسیب دیدگی کاوانی و ام‌باپه از مدیران این باشگاه خواست تا مانع از جدایی نیمار شوند.

نیمار باید بماند
کد خبر: 334363
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۱۷:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ پاری سن ژرمن در هفته سوم رقابت های لیگ فرانسه توانست برابر تولوز با چهار گل به پیروزی برسد.

خبر بد برای تیم پاریسی با وجود پیروزی قاطع در این دیدار آسیب دیدگی دو بازیکن کلیدی این تیم در خط حمله است.

ادینسون کاوانی و کیلیان ام‌باپه، دو مهاجم سرشناس و کلیدی پاری سن ژرمن در این بازی خانگی مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از این دیدار از مدیران تیمش یک خواسته داشت. او گفت: لئوناردو و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن می‌دانند که من چه می‌خواهم. من به عنوان سرمربی تیم دوست دارم که نیمار بماند. باید این بحث را هر چه زوتر تمام کنیم. نیمار بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و من دوست دارم که در تیم بماند.

او درباره آسیب دیدگی کاوانی و ام‌باپه گفت: من نه تنها نگران بلکه احساس ناکامی می‌کنم. آسیب دیدگی این دو بازیکن کلیدی واقعا خبر بدی برای ما به شمار می‌آید. هنوز نمی‌دانم که وضعیت آن‌ها چگونه خواهد شد.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به ستایش از چوبو موتینگ، مهاجم کامرونی تیمش پرداخت که توانست بعد از وارد شدن به میدان دو گل به ثمر رساند. او گفت: موتینگ با وجود آن که در پست اصلی خود بازی نکرد اما درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند. او بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

توخل در پایان گفت: خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم. ما برای این دیدار برنامه‌های خاصی داشتیم و خوشبختانه هم خوب بازی کردیم و هم توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

پاری سن ژرمن در سه دیداری که در فصل جاری به میدان رفته دو پیروزی و یک شکست کسب کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها