مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور:

تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتری بلیت‌فروشی الکترونیکی دارند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور، از شماره گذاری صندلی‌ها و بلیت فروشی الکترونیک در تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتری کشور خبر داد و این اقدام را یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای کاهش خشونت در ورزشگاه‌ها برشمرد.

تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتری بلیت‌فروشی الکترونیکی دارند
کد خبر: 334378
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۳۸:۵۵

اعتمادآنلاین| مهدی تاج در حاشیه نشست پیرامون راهکارهای کنترلی و پیشگیرانه از خشونت در رویدادهای ورزشی عنوان کرد: پس از سوت پایان بازی فینال جام حذفی فصل گذشته که اتفاقات ناخوشایندی را به دنبال داشت، جلسات متعددی برای جلوگیری از تکرار چنینی اتفاقاتی تشکیل شد در این راستا جلسات متعددی در کمیسیون‌ فرهنگی مجلس و شورای امنیت کشور برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه همه بر سر این موضوع که باید تغییراتی در نحوه برگزاری مسابقات ایجاد شود، اتفاق نظر داشتند؛ گفت: همگان به این نتیجه رسیده بودیم که گویی هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد و هم بازیکن، مربی و تماشاگران ناراحت هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر که طی 2 ماه اخیر اقدامات مهمی برای تجهیز ورزشگاه‌ها و بلیت فروشی الکترونیک صورت گرفت، افزود: امروز هر ورزشگاهی که مسابقه لیگ برتر در آن برگزار شود، دارای گیت، بلیت الکترونیک و صندلی شماره‌دار است.

وی اضافه کرد: البته در این مسیر موانعی وجود دارد که این موانع به تدریج حل و فصل خواهد شد.

تاج اضافه کرد: برای نمونه در بازی نخست پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر در استادیوم آزادی، مشکلاتی وجود داشت که برخی با کارت ملی و بدون بلیت آمده بودند یا برخی بدون کارت ملی فقط بلیت داشتند که با تدبیر نیروی انتظامی و کمک مسئولان ورزشگاه آزادی وارد ورزشگاه شدند که امیدواریم این مشکلات با کار فرهنگی و آموزش‌های لازم در آینده حل و فصل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: البته بر اساس گزارش‌ها در سایر استادیوم‌های ورزشی اوضاع بسیار مطلوب بود و تماشاگران با به همراه داشتن بلیت به راحتی وارد ورزشگاه شدند که امیدواریم فرهنگ بلیت فروشی الکترونیک در کشور با توجه به اینکه دستگاه‌ها و گیت‌های مناسبی در ورزشگاه‌ها نصب شده در کشور جا بیفتد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها