کد خبر: 334391
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۵۲:۱۹
| |

مشاور اجرایی معاونت هنری ارشاد خبر داد؛

آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، هشتم شهریور برگزار می‌شود.

آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود
کد خبر: 334391
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۵۲:۱۹

اعتمادآنلاین| حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری وزارت ارشاد اعلام کرد: سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با شرکت 15 هزار و 703 نفر، به صورت سراسری و هم زمان در 73 حوزه مرکز استان و شهرستانی، در 2 بخش نظری و عملی، روز جمعه هشتم شهریور 98 برگزار می شود.

قبادی در ادامه گفت: آزمون های جامع هر سال تحصیلی در سه نوبت به صورت سراسری در کلیه استان ها برگزار می شود و شامل مهارت آموزان رشته های مهارتی بخش فرهنگ و هنر می شود که در مراکز مهارت آموزی وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت نام کرده اند. همچنین آزمون های ادواری شامل استادکاران ماهر و نیمه ماهر است که به صورت حرفه ای در بخش های هنری فعالیت می کنند.

سومین آزمون جامع با تعداد کل 12 هزار و 765 نفر داوطلب در 48 رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و 67 استاندارد که از این تعداد یک هزار و 911 نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با تعدادکل 2 هزار و 938 نفر داوطلب که در 45 رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و 68 استاندارد که از این تعداد 233 نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

آزمون های عملی در روزهای پنجشنبه 7، شنبه 9 و یکشنبه 10 شهریور با حضور سر ناظران اعزامی دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها