محمد کاظمی، عضو فراکسیون امید مجلس: 

اداره و مدیریت کشور با درآمدهای کم، هنر این دولت است

محمد کاظمی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به شدت تحریم ها و کاهش منابع مالی و درآمدی طبیعتا اداره دولت و جامعه کار سختی است و همه باید کمک کنند تا دولت بتواند کشور را در این شرایط مدیریت کند.

اداره و مدیریت کشور با درآمدهای کم، هنر این دولت است
کد خبر: 334394
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۹:۵۷:۳۲

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری و تاکید رهبری بر تولید ملی و داخلی گفت: در بحث تولید، مهم ترین مشکل بانک ها و تسهیلات دریافتی از بانک ها است، متاسفانه آنچه ما در این باره در مجلس تصویب کردیم هنوز به تایید نهایی شورای نگهبان نرسیده است، ما در طرحی تصویب کردیم که دریافت کنندگان تسهیلات در بخش صنعت و تولید بتوانند با بانک ها تسویه حساب کنند که شورای نگهبان آن را تایید نکرد و عملا ما و دولت نتوانستیم کار خاصی برای بخش تولید انجام دهیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: به غیر از این موضوعات تولید ما به دلیل مشکلاتی از جمله افزایش قیمت‌ها، نیروی کار و واردات مواد اولیه زمین‌گیر شده است که در این زمینه ها هم دولت نتوانسته کار مناسبی انجام دهد.

کاظمی گفت: آمریکا به اندازه کافی علیه دولت و ملت ما قدم برداشته است دیگر لازم نیست خودمان چوب لای چرخ دولت بگذاریم، دولت خیلی هنر کند کشور را با این درآمد خیلی کم اداره کند، دولت باید چه کند؟ مگر معتقد باشیم که دولت آقای روحانی بتواند معجزه کند، اگر افرادی می توانند معجزه کنند دولت پیشکششان؛ بیایند و دولت را به دست بگیرند و کشور را اداره کنند، شرایط سخت است، درآمدهای نفتی، مالیاتی و گمرکات کاهش پیدا کرده و با دست خالی کشور را اداره می کنیم همین هم خود هنر است. همه باید کمک کنند تا دولت بتواند کشور را در این شرایط مدیریت کند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان با بیان اینکه من خود به دولت انتقاد دارم ولی در بخشی انتقاد دارم که دولت می تواند توان بیشتری در کارها بگذارد، تاکید کرد: ما باید به دولتمردان و به مدیریت کشور کمک کنیم، اگر شرایط بین المللی را تغییر ندهیم شرایط روز به روز سخت تر خواهد شد؛ باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی شرایط بین المللی را تغییر دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها