کد خبر: 334455
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۱:۱۹:۰۵
| |

قانون تسهیل ازدواج و مسکن ارزان چرا مسکوت ماند؟

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه درخواست و مطالبه ما از دولت جوانگرایی است، گفت: از وزیر جدید آموزش و پرورش که از سوی دولت به مجلس معرفی می‌شود انتظار داریم تا از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای آموزش مهارت‌های زندگی و اشتغال در مدارس استفاده کند.

قانون تسهیل ازدواج و مسکن ارزان چرا مسکوت ماند؟
کد خبر: 334455
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۱:۱۹:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ محمدمهدی تندگویان در نشست خبری امروز خود که به مناسبت «هفته دولت» برگزار شد با اشاره به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت: دولت نهم و دهم به جای تشکیل صندوق اندوخته جوانان، صندوق مهر امام‌ رضا را تشکیل داد و زیر بار اجرای قانون نرفت.


وی افزود: سپس در دعوایی که با مجلس از سوی آقای احمدی نژاد اتفاق افتاد، این قانون هرگز اجرا نشد و حتی تخریب شد. همچنین قرار بود تا مسکن ارزان قیمت در اختیار جوانان قرار بگیرد که این طرح تبدیل به مسکن مهر شد و اعتبارات جوانان از محل اصلی خود به مسکن مهر منتقل شد.


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت نهم و دهم نه تنها کمکی به اجرای قانون نکرد بلکه آن را تخریب هم کرد، اظهار کرد: سوال این است که مجلس چرا در همان زمان که قانون اجرا نشد، چند وزیر را استیضاح نکرد ولی الان مجلس از دولت شکایت کرده است؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها