سید جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی مطرح کرد:

واریز سود سهام عدالت سال 97 در سه ماه پایانی سال جاری/ افزایش میزان سود

سید جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به اینکه مجمع برخی از شرکت‌های موجود در سبد سهام هنوز برگزار نشده میزان دقیق سود سال 97 مشخص نیست، ولی به طور حتم میزان سود پرداختی سال 97 که امسال پرداخت می‌شود بیش از سود سال 96 خواهد بود.

واریز سود سهام عدالت سال 97 در سه ماه پایانی سال جاری/ افزایش میزان سود
کد خبر: 334513
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۲:۴۸:۴۹

اعتمادآنلاین| سید جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی در توضیح زمان واریز سود سال مالی 97 بیان کرد: برای تعیین میزان سود سال 97 مجامع بیشتر شرکت‌ها برگزار شده، اما مجامع سه شرکت بزرگ مانند هلدینگ خلیج فارس که به نظر می‌رسد سود بالایی را بین مشمولین توزیع کنند در مهر برگزار می‌شود و این موضوع منجر به تاخیر در واریز سود سال 97 شده است.

وی در ادامه افزود: سود سال 95 و 96 به حساب همه مشمولینی که شماره حساب خود را در سامانه سازمان خصوصی‌سازی وارد کردند واریز شده است و از اواخر پاییز یا اوایل زمستان سود سال 97 سهام عدالت به مشمولین پرداخت خواهد شد.

مشاور سازمان خصوصی سازی در خصوص میزان توزیع سود سهام عدالت طی سال‌های اخیر تصریح کرد: سودی که برای سال 95 برای مشمولین پرداخت شد در کل سه هزار و 400 میلیارد تومان بود، اما میزان این سود در سال 96 افزایش یافت و چیزی حدود چهار هزار میلیارد تومان برای مشمولین پرداخت شد.

سبحانی تاکید کرد: سود پرداختی سال 95 برای مشمولین به ازای هر فرد 150 هزار تومان، در سال 96، 175هزار تومان و در سال 97 به طور حتم سود پرداختی بیش از 175 هزار تومان است، اما با توجه به اینکه مجمع آن‌ها هنوز برگزار نشده میزان دقیق آن مشخص نیست، ولی به طور حتم میزان سود پرداختی سال 97 که امسال پرداخت می‌شود بیش از سود سال 96 خواهد بود.

وی در توضیح زمان آزاد سازی سهام عدالت خاطر نشان کرد: این موضوع وابسته به لایحه‌ای است که در یک سال گذشته به مجلس داده شده و اکنون مجلس در حال انجام بررسی‌های لازم بر روی بند‌های آن است و به محض تصویب لایحه در مجلس، جزییات آزادسازی سهام عدالت ابلاغ و لایحه مذکور به مصوبه تبدیل خواهد شد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها