میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

مونسان نسبت به مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری شناخت خوبی دارد

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در رابطه با انتخاب مونسان برای وزارت گردشگری می‌بایست ارتباط خوبی با دو فراکسیون برقرار شود، گفت: مونسان مدت‌هاست که در این جایگاه بوده و شناخت کافی از مجموعه دارد.

مونسان نسبت به مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری شناخت خوبی دارد
کد خبر: 334584
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۴:۲۷:۱۸

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیش از 50 درصد، نظر همه این است که رئیس‌جمهور آقای مونسان را برای وزارتخانه میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری معرفی می‌کند، گفت: با این حال پیشنهاد‌های مختلفی وجود دارد برای اینکه یک خانم می‌تواند در کابینه این امر مهم را بر عهده بگیرد که متاسفانه هیچ اقدامی از سمت دولت در این زمینه صورت نگرفته در حالی که این اتفاق در زمان آقای احمدی‌نژاد افتاد.

وی درباره نظر مجلس نسبت به انتخاب مونسان، گفت: این انتخاب بستگی به روابط، مناسبات و ارتباطاتی دارد که آقای مونسان با دو فراکسیون مجلس برقرار می‌کند. اگر مونسان بتواند ارتباطات خوبی برقرار کرده و اهداف و برنامه‌هایش را خوب تبیین کند، ممکن است که با حمایت دو فراکسیون ایشان رای اعتماد بگیرد.

عضو کمیسیون امورداخلی درباره اینکه آیا مونسان می‌تواند گزینه مناسبی برای این وزارتخانه باشد، گفت: آقای مونسان کسی است که چند وقت متمادی در این حوزه حضور دارد و این کار را پیگیری می‌کند، نسبت به مجموعه شناخت خوبی دارد و در آن کار کرده است، اینکه بخواهند فرد جدیدی را بیاورند خیلی فرق می‌کند، مگر اینکه آقای مرعشی را بیاورند که او هم نمی‌‌آید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها