شریعتمداری، وزیر تعاون اعلام کرد؛

اختصاص زمین ارزان‌قیمت برای تامین سرپناه برای کارگران/ از خانه کارگر می‌خواهیم در حوزه تأمین مسکن کنار دولت قرار بگیرد/ نباید برای تامین سبد کالایی کارگران منتظر ارز 4200 تومانی باشیم

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دیدار با هیات اجرایی خانه کارگر گفت: با همه مشکلات موجود به دنبال آن هستیم که با تامین زمین ارزان‌قیمت یا زمین با قیمت صفر مشکلات مربوط به سرپناه کارگران را حل کنیم.

اختصاص زمین ارزان‌قیمت برای تامین سرپناه برای کارگران/ از خانه کارگر می‌خواهیم در حوزه تأمین مسکن کنار دولت قرار بگیرد/ نباید برای تامین سبد کالایی کارگران منتظر ارز 4200 تومانی باشیم
کد خبر: 334614
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۵:۱۰:۲۷

اعتمادآنلاین| دبیرکل و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کردند. شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست گفت: با همکاری کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزشماری را مشخص کرده‌ایم تا بتوانیم در دو سال باقی مانده از عمر دولت دوزادهم همه آنچه که اولویت‌های دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است را به خوبی انجام دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: همه می‌دانیم که حقوق‌بگیران و به ویژه کارگران در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند لذا دولت تمام توان خود را مصروف رفع مشکلات حداقل‌بگیران کرده است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه تامین مسکن و معیشت از اولویت‌های دولت برای کارگران است، گفت: با همه مشکلات موجود به دنبال آن هستیم که با تامین زمین ارزان‌قیمت یا زمین با قیمت صفر مشکلات مربوط به سرپناه کارگران را حل کنیم. از این رو از خانه کارگر هم می‌خواهیم تا باتوجه به تجربیاتی که در این زمینه دارد، در حوزه تامین مسکن کارگران و همچنین برطرف نمودن مشکلات معیشتی این قشر زحمتکش در کنار دولت قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان تاکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که ما با جدیت در دولت دوازدهم دنبال می‌کنیم و توقع داریم که مجلس هم در این زمینه به ما کمک کند، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که در صورت تحقق می‌تواند گره‌گشای مسائل معیشتی این بخش از جامعه باشد.

شریعتمداری در پایان این نشست تاکید کرد: نباید برای تامین سبد کالایی کارگران منتظر ارز 4200 تومانی باشیم. باید بکوشیم تا با استفاده از شرایط موجود و همچنین بهره‌گیری از ارز نیمایی بخشی از نیازهای اساسی کارگران را تامین کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها