کد خبر: 334651
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۵:۵۹:۵۲
| |

ایکاردی تنها برای اینتر بازی خواهد کرد

مدیر برنامه‌های «مائورو ایکاردی» اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی قصد ندارد برای هیچ تیمی به غیر از اینترمیلان بازی کند و بنابراین هرگونه خروج از سن سیرو غیرمحتمل خواهد بود.

ایکاردی تنها برای اینتر بازی خواهد کرد
کد خبر: 334651
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۵:۵۹:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه ایکاردی به نقل از مرد آرژانتینی گفته است که ایکاردی به هیچ عنوان تصور نمی‌کند که دوران حضورش در اینتر به پایان رسیده و بر همین اساس پیشنهاداتی را رد کرده که هیچ بازیکن دیگر به آنها «نه» نمی‌گوید.

کنار گذاشته شدن از فهرست اینتر موجب شد تا ایکاردی برای مدت‌ها سوژه داغ رسانه‌ها به عنوان یکی از پرخریدارترین بازیکنان حاضر در فصل نقل و انتقالات تبدیل شود.

یوونتوس، موناکو و ناپولی همگی تیم‌هایی هستند که برای جذب ایکاردی ابراز تمایل کرده‌اند اما در آستانه دیدار افتتاحیه اینتر مقابل لچه در فصل جدید سری‌آ، مرد آرژانتینی همچنان بازیکن اینتر محسوب می‌شود.

در واقع، کاپیتان پیشین نراتزوری که شماره همیشگی وی پس از ورود «روملو لوکاکو» به مرد بلژیکی رسید، به‌تازگی شماره پیراهن جدیدی دریافت کرده است.

در این بین، واندا نارا مصرانه بر این باور است که ایکاردی قصد جدایی از اینتر را نداشته و در این خصوص تاکید کرد: ما در ناپل دوستان زیادی داریم، این موضوع حقیقت دارد اما ایکاردی به هر مقصدی به جز اینتر جواب منفی داده است؛ از ابتدای تابستان همه از انتخاب او آگاه بودند و این موضوع در مورد تمام خریداران هم صدق می‌کند؛ به نظر من در نهایت سن سیرو مقصد نهایی او خواهد بود.

وی ادامه داد: به اعتقاد او دوران حضورش در اینتر به پایان نرسیده است؛ نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما از تصمیم وی به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات آگاهی داشتم و این تصمیم هنوز پابرجا است؛ او پیشنهاداتی داشت که هیچ بازیکنی در جهان به آنها نه نمی‌گفت اما ایکاردی به خاطر اینتر به تمام آنها جواب منفی داد.

«آنتونیو کونته» گزارش‌ها در مورد اینکه ایکاردی باعث «بی‌نظمی» در تیم می‌شود را رد کرده اما انتظار نمی‌رود در بازی امروز از مهاجم آرژانتینی استفاده کند.

نزاتزوری همچنان برای خرید «الکسیس سانچز» مشتاق است؛ انتقالی که در صورت تحقق اوضاع ایکاردی را در اینتر بیش از پیش پیچیده خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها