کد خبر: 334674
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۶:۳۲:۱۹
| |

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری:

دولت در شرایط تحریم باید روی پای خود بایستد/ استفاده از تمام توان دولت برای تحقق رونق تولید

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: وقتی دولت در شرایط تحریمی به سر می‌برد، باید روی پای خود بایستد و تولید را بالا ببرد.

دولت در شرایط تحریم باید روی پای خود بایستد/ استفاده از تمام توان دولت برای تحقق رونق تولید
کد خبر: 334674
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۶:۳۲:۱۹

اعتمادآنلاین| محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت برای رونق تولید از تمام امکانات خود استفاده کرده است، بیان کرد: ابتدای سال آقای رئیس جمهور و وزرا از مقام معظم رهبری به منظور انتخاب این شعار برای امسال تقدیر و تشکر کردند.

واعظی بیان کرد: وقتی دولت در شرایط تحریمی به سر می‌برد، باید روی پای خود بایستد و تولید را بالا ببرد. وقتی دشمن فشار می‌آورد که کارگر بیکار شود باید تولید داخل را بالا ببریم. زمانی ما در اقتصاد خودکفا می‌شویم که از تولید شروع کنیم، بنابراین دولت برای تأمین مواد اولیه و نقدینگی تلاش خود را می‌کند.

او افزود: بنده در پنج ماه قبل 6 جلسه با روسای بانک‌های کشور به منظور برنامه‌ریزی برای نقدینگی بانک‌ها و تخصیص نقدینگی به تولید برگزار کردم. با توجه به آنکه تحریم سختی‌هایی را به وجود آورده است، اما انتظار خارجی‌ها مبنی بر بیکاری کارگر‌ان ایرانی، توقف تولید مواد اولیه و تعطیلی شرکت‌ها و بنگاه‌ها برآورده نشد و با عنایتی که مقام معظم رهبری، مجلس و دولت داشته‌اند، اکنون شاهد بهبود وضعیت کشور در صنعت، تولید و صادرات هستیم و این نتیجه آرامشی است که ما در این چند ماه شاهد آن بودیم.


رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به عملکرد دولت می‌دهید، گفت: نمره را مردم باید به ما بدهند نه ما به دولت. مردم بدانند که در این شرایط بسیار سخت وزرا و کارگزاران دولت شبانه روز برای کاهش فشارها بر مردم تلاش می‌کنند، همچنین تلاشمان بر این است که تولید و اشتغال بیشتر و بیکاری کم شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها