کد خبر: 334780
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۲:۱۰
| |

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

ضرورت رفع نیازهای هفت‌گانه شهر تا دوسال آینده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نیازهای هفت‌گانه شهر نظیر ساخت ایستگاه اتوبوس و مترو اشاره کرد و گفت: ضروری است در 2 سال پیش رو این نیازها برطرف شود.

ضرورت رفع نیازهای هفت‌گانه شهر تا دوسال آینده
کد خبر: 334780
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۲:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ابتدای سال سوم مسؤولیت شورای پنجم قرار داریم و با توجه به اینکه در جلسه قبل عمدتاً گزارش عملکرد ارائه شد در این جلسه به محورهای فعالیت دو سال پیش رو می‌پردازم.

وی افزود: شهروندان کارنامه شورا و شهرداری را در کنار هم قضاوت میکنند و بسیاری از مردم چون به دنبال تغییر در عملکرد مدیریت شهری بودند به لیست امید رای دادند.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید در حوزه های حمل و نقل و عمران و فرهنگی و اجتماعی و بحث خدمات شهری اقدامات بهتر و بزرگتری انجام شود.

محسن هاشمی به نیازهای هفت‌گانه هر شهر نظیر ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و آتش نشانی اشاره کرد و گفت: باید در سالهای پیش رو تلاش کنیم این نیازها بیش از پیش مرتفع شود.

وی به ضرورت گسترش حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: باید تجهیزات لازم برای این گسترش خریداری و ساخته شود و باید با عمل‌گرایی در حوزه فعالیت خود بهتر از گذشته عمل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوعات مربوط به فرهنگ شهر اشاره کرد و گفت: شهر تهران نیازمند گسترش مسائل فرهنگی و اجتماعی است و باید در این مسیر گام برداریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها