کد خبر: 334785
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۷:۴۲
| |

تیاگو سیلوا:

دوست دارم در پاریس بازنشسته شوم

کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن امید زیادی دارد که نیمار در این تیم باقی بماند. او گفت که می‌خواهد با پیراهن PSG از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

دوست دارم در پاریس بازنشسته شوم
کد خبر: 334785
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۷:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از "RMC"، بحث نیمار همچنان اصلی‌ترین دغدغه پاری سن ژرمن به شمار می‌آید. با وجود آن که این فوق ستاره برزیلی تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت اما آسیب دیدگی کاوانی و ام‌باپه باعث شده احتمال ماندن او در تیم پاریسی قوت گیرد.

تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن درباره درخواست خود از نیمار سخن گفت: من دوست دارم که نیمار در تیم باقی بماند و این درخواست را با خود او هم در میان گذاشتم. نیمار بازیکن بسیار بزرگی است و هر تیمی به او نیاز دارد.

او ادامه داد: نمی‌دانم که بین او و باشگاه چه در جریان است. این مشکل بین آنهاست اما از نظر فنی پاری سن ژرمن به ستاره‌ای چون نیمار نیاز دارد. همه ما در انتظار پایان فصل نقل و انتقالات و ماندن نیمار هستیم.

سیلوا درباره اختلاف هواداران پاری سن ژرمن با نیمار گفت: هواداران می‌توانستند بهتر از این عمل کنند. شرایط سخت شده اما اگر نیمار تصمیم به ماندن بگیرد و به تیم کمک کند همه ما خوشحال می‌شویم و هواداران هم به حمایت از او خواهند پرداخت.

این بازیکن برزیلی درباره وضعیت خود در پاری سن ژرمن هم گفت: من دوست دارم در اینجا بازنشسته شوم اما هنوز چیزی مشخص نیست. می‌خواهم فصل خوبی را پشت سر بگذارم و قراردادم را تمدید کنم. می‌خواهم مثل مالدینی که تا 40 سالگی در میلان بازی کرد من هم تا 40 سالگی در پاری سن ژرمن باقی بمانم و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها