کد خبر: 334855
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۰:۴۴:۲۲
| |

به گزارش آس؛

هفته آینده نزدیک به 600 میلیون یورو در نقل و انتقالات اروپا خرج خواهد شد

به گزارش آس، در هفت روز آینده ممکن است نزدیک به 600 میلیون یورو در نقل و انتقالات تابستانی خرج شود.

هفته آینده نزدیک به 600 میلیون یورو در نقل و انتقالات اروپا خرج خواهد شد
کد خبر: 334855
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۰:۴۴:۲۲

اعتمادآنلاین| شش روز، 144 ساعت و 600 میلیون یورو انتقال در انتظار اتفاق افتادن است. دوشنبه هفته بعد که نقل و انتقالات در لیگ‌های بزرگ اروپایی (به جز لیگ برتر انگلیس که پیش از این تمام شده بود) به پایان می‌رسد ممکن است شگفتی‌های زیادی رخ دهد. نام‌هایی همچون نیمار، رودریگو، پل پوگبا، آنخل کورئا، ماریانو، ایوان راکیتیچ و ... روی میز است. تا ساعت 23:59 دوشنبه شب تمام ابهام‌ها به پایان خواهد رسید.

به گزارش آس، در این فصل تیم‌های حاضر در لالیگای اسپانیا نشان دادند قدرت اقتصادی بالایی دارند. رئال مادرید تیمی بود که بیشترین هزینه را کرد و برای خرید بازیکنان جدید 298 میلیون یورو خرج کرد. سپس بارسلونا با 255 میلیون و اتلتیکو مادرید با 243 میلیون قرار دارند. در ادامه تیم‌های انگلیسی دیده می‌شوند. منچسترسیتی 168 میلیون یورو، منچستریونایتد 159 میلیون، آرسنال 152 میلیون و استون ویلا 148 میلیون یورو قرار دارند. پس از آن تیم‌های ایتالیایی همچون یوونتوس (188 میلیون) و اینتر (138 میلیون) دیده می‌شوند. در نهایت لیگ فرانسه را می‌توان در نظر گرفت. موناکو 123 میلیون یورو و پاری سن ژرمن (80 میلیون یورو) خرج کردند.

با این حال هنوز انتقال‌های زیادی در روزهای پایانی باقی مانده است. پس منطقی است که فکر کنیم نزدیک به600 میلیون میلیون یورو خرج می‌شود. پوگبا در نقل و انتقالات 170 میلیون یورو ارزش دارد. نیمار نیز ممکن است با این قیمت یا کمتر جابجا شود. اتلتیکو می‌تواند با 60 میلیون یورو رودریگو را به خدمت بگیرد. رئال مادرید می‌تواند از فروش ماریانو 20 میلیون به دست آورد. راکیتیچ در آخرین هفته بازی نکرد چون بارسلونا برایش برنامه ریخته و قصد دارد از فروشش 50 میلیون یورو به دست آورد. همه این انتقال‌ها روی تیم‌های بزرگ اسپانیایی تاثیر خواهند گذاشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها