با اعلام دبیرخانه؛

مهلت ارسال آثار به سه بخش جشنواره تئاتر فجر تمدید نمی‌شود

بنابر اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مهلت ارسال آثار به بخش‌های نمایش خیابانی، نمایشنامه‌نویسی و دیگرگونه‌های اجرایی تمدید نمی‌شود.

مهلت ارسال آثار به سه بخش جشنواره تئاتر فجر تمدید نمی‌شود
کد خبر: 334892
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۱:۳۸:۴۶

اعتمادآنلاین| با توجه به نزدیک شدن به مهلت پایانی ارسال آثار به برخی از بخش های سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، دبیرخانه این رویداد اعلام کرد زمان اعلام شده برای دریافت آثار تمدید نمی‌شود.

بر این اساس آخرین مهلت ارسال آثار به بخش نمایش های خیابانی برای آثاری که از اول آبان 97 تا 10 شهریور 98 تولید شده اند و مسابقه نمایشنامه نویسی 15 شهریور ماه است. همچنین علاقه مندان به شرکت در بخش مرور دیگرگونه های اجرایی (آثاری که از اول آبان 97 تا پایان مرداد 98 اجرا شده اند) تا دهم و بخش تولیدات تازه دیگرگونه های اجرایی تا بیستم شهریور فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و این زمان تمدید نخواهد شد.

نشانی دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تهران، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10، طبقه دوم و شماره های تماس آن 66715059 و 66700820 است.

متن کامل فراخوان و مقررات شرکت در جشنواره در سایت www.fitf.ir قرار گرفته است.

این رویداد هنرهای نمایشی به دبیری نادر برهانی مرند 10 تا 20 بهمن ماه امسال در 8 بخش نمایشنامه های صحنه ای، نمایش های خیابانی، دیگرگونه های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، کارگاه ها و نشست های تخصص و به علاوه فجر برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها