کد خبر: 335060
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۵:۲۵:۵۰
| |

داورزنی:

سیاست کلی وزارت ورزش حمایت از میزبانی‌ها است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست کلی وزارت ورزش هم این است که شرایطی را فراهم کند که رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشند.

سیاست کلی وزارت ورزش حمایت از میزبانی‌ها است
کد خبر: 335060
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۵:۲۵:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا داورزنی، در حاشیه مراسم اختتامیه جام جهانی اسکی روی چمن اظهار داشت: ابتدا هفته دولت را خدمت همه دوستان تبریک می‌گویم، همانطور که می‌دانید، ورزش زبان مشترک ملت‌هاست. برگزاری مسابقات بین‌المللی و جهانی فرصتی است برای اینکه کشورهای مختلف به ایران بیایند و از نزدیک فرهنگ و تمدن ما را ببینند. سیاست کلی وزارت ورزش هم این است که شرایطی را فراهم کند که رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشند.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکی هم در چند سال گذشته به دفعات میزبان مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی بوده اما به نظر من هنوز جا دارد برای رفاه حال جامعه اسکی، شرایط مناسب‌تری در پیست اسکی دیرین فراهم کنیم. صحبتی با آقای مهندس کریمی داشتیم و سازوکاری را باید فراهم کنیم که بخش خصوصی سرمایه‌گذاری درازمدت در این بخش کند تا ما بتوانیم امکانات مناسب‌تری برای کسانی که علاقه‌مند به تماشای این مسابقات هستند و هم انگیزه بیشتری برای قهرمانان مختلف کشورهای دیگر ایجاد کنیم که به ایران بیایند. استاندارد امکانات‌مان در پیست دیزین را افزایش دهیم که بتوانیم میزبان مسابقات قهرمانی جهان و ... باشیم و معرف بهتری برای کشور عزیزمان باشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها