کد خبر: 335076
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۵:۵۳:۴۴
| |

حضور رونالدو و نیمار برای فوتبال حیاتی نیست

رییس لالیگا اسپانیا معتقد است وجود «لیونل مسی» در این لیگ به مراتب مهم‌تر از حضور ستارگانی همچون «کریستیانو رونالدو» و «نیمار» است.

حضور رونالدو و نیمار برای فوتبال حیاتی نیست
کد خبر: 335076
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۵:۵۳:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ نیمار که در سال 2017 بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی رکوردشکن (222 میلیون یورو) راهی پارک‌دوپرنس شد، مشتاقانه در انتظار است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا به اسپانیا بازگردد.

مرد 27 ساله برزیلی که در فصل جدید لوشامپیونه هنوز برای پی‌اس‌جی به میدان نرفته، به طور همزمان با بازگشت به نیوکمپ و انتقال احتمالی به سانتیاگو برنابئو ارتباط داده شده است.

در این بین، «خاویر تباس» در مصاحبه با روزنامه مارکا اسپانیا اظهار داشت: بله، دوست دارم نیمار به اسپانیا برگردد، چرا که کیفیت بازی وی باعث شده در جمع سه بازیکن بزرگ جهان قرار گیرد؛ بازگشت او برای لالیگا اهمیت زیادی دارد اما حضور وی برای لیگ ما تعیین‌کننده نیست.

وی ادامه داد: موضوع تعیین‌کننده این است که ما 10 ماه از سال بازی برگزار می‌کنیم؛ 20 باشگاه لالیگا هر هفته به مصاف یکدیگر می‌روند و شور و هیجان را به هواداران داخل و خارج اسپانیا هدیه می‌دهند.

تباس با وجود اینکه نیمار را در جمع سه بازیکن بزرگ جهان قرار داد اما معتقد است که وجود مسی برای جذب مخاطبان جدید همچنان اهمیت بیشتری دارد.

تباس در ادامه افزود: بازیکنی همچون نیمار مخاطبانی از کشورهایی خاص را به همراه می‌آورد اما او عنصری ضروری نیست حتی رونالدو هم چنین اهمیتی ندارد؛ در سوی مقابل، مسی عضوی حیاتی محسوب می‌شود چرا که او میراث لالیگا است.

تا اینجای کار، نه بارسلونا و نه رئال مادرید هیچکدام موفق نشده‌اند تا برای جذب مهاجم برزیلی به توافق برسند و عمده دلیل آن هم پافشاری پاری‌سن‌ژرمن برای بازگردان مبلغ هنگفتی است که خود برای خرید وی به بارسلونا پرداخت کرده است.

پس از رد شدن پیشنهادات اخیر توسط پی‌اس‌جی، حالا رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که بارسلونا قصد دارد تا پیشنهاد سوم خود که قراردادی قرضی به مبلغ 170 میلیون یورو به علاوه گزینه خرید دائمی را شامل می‌شود، روانه پاریس کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها