یکی از سرشبکه‌های مربوط به واردات دارو بازداشت شد

در ادامه رسیدگی به تخلفات مالی در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، یکی از سرشبکه‌های مربوط به واردات دارو بازداشت شد.

یکی از سرشبکه‌های مربوط به واردات دارو بازداشت شد
کد خبر: 335093
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یکی از افراد پشت پرده تخلفات سازمان تدارکات پزشکی بازداشت شد. هفته گذشته نیز فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به علت خرید و واردات یک داروی خاص بازداشت شد.

هر چند یک هفته از بازداشت علی فرجی می گذرد؛ این سازمان کماکان بدون رئیس اداره می شود.

بنابراین گزارش در ادامه برخورد با عوامل متخلف در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نامبرده توسط یکی از نهادهای ضابط قوه قضائیه بازداشت شد. «ح. ا.» طی سالهای اخیر از طریق نفوذ و شبکه سازی توانسته بود اعتماد برخی مدیران هلال احمر را جلب و به عنوان وارد کننده دارو و تجهیزات پزشکی خود را مطرح نماید.

گفتنی است اواخر سال گذشته اخباری در خصوص فعالیت‌های غیر شفاف برخی نهادهای وابسته به جمعیت هلال احمر در رسانه ها منتشر شد. در همین راستا، شورای عالی هلال با ورود به این موضوعات محدودیت هایی را برای فعالیت های اقتصادی این سازمان ایجاد کرد.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود در مورد بازداشت رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: «اصل بازداشت درست است و مربوط به نحوه واردات دارو با ارز دولتی و گران‌فروشی در بازار آزاد است. تعدادی از افراد در این رابطه بازداشت و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها