کد خبر: 335107
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۶:۳۵:۰۹
| |

محمدحسن انصاری‌فر:

2 سال مدیرعامل پرسپولیس خواهم بود

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، گفت: در صحبت‌هایی که با مسئولان وزارت ورزش انجام دادم قرار شد دو سال در این باشگاه بمانم اما از هر ثانیه ثانیه حضور در باشگاه برای کار کردن استفاده می‌کنم.

2 سال مدیرعامل پرسپولیس خواهم بود
کد خبر: 335107
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۶:۳۵:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص حضورش در این باشگاه، گفت: افتخار می‌کنم که در ابتدا به عنوان یک هوادار بعد یک بازیکن، سپس یک مربی و حالا مدیر در پرسپولیس کار کردم و حالا افتخار دارم که یک بار دیگر در خدمت باشگاه محبوبم باشم. امیدوارم که بتوانم منشأ خدمت به پرسپولیس و هوادارانش باشم تا زمینه آرامش آنها فراهم بیاید.

وی درباره آغاز به کارش در این باشگاه تصریح کرد: از صبح امروز کار را آغاز کردیم و جلسه‌ای را با اعضای هیأتمدیره برگزار کردم. تا حدودی کارها را اولویت‌بندی کردیم اما اولویت اصلی کار ما رسیدگی به مشکل بدهی‌ها است چرا که فرصت زیادی برای گرفتن مجوز حضور در آسیا نداریم و زمان زیادی پیش‌روی ما نیست. سپس مسائل دیگری را بررسی کردیم و از صبح امروز چند جلسه با شاکیان باشگاه داشتم و این جلسات ادامه دارد تا بتوانیم رضایت آنها را جلب کنیم تا برای گرفتن مجوز حرفه‌ای آسیا مشکلی نباشد. کار زیادی پیش‌روی ما است و ما باید از همه توان استفاده کنیم تا بتوانیم کارها را خوب پیش ببریم.

انصاری‌فرد در مورد بدهی 7 میلیارد تومانی پرسپولیس به یک شرکت تبلیغاتی ادامه داد: فردا صبح در این باره جلسه‌ای خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا این مشکل حل شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث بلیت‌فروشی بازی‌های این باشگاه و اینکه تکلیف این مسأله چه خواهد شد، تصریح کرد: من زیاد در جریان جزئیات این مسأله نیستم اما همه موارد را بررسی خواهیم کرد و اگر شرکت تجهیز و توسعه بتواند این کار را انجام دهد بلیت‌فروشی را به آنها خواهیم داد و اگر باشگاه هم بتواند این کار را انجام دهد بلیت‌فروشی را توسط باشگاه انجام می‌دهیم. باید بهترین کار انجام شود.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در مورد اینکه به او قول حضور دو ساله در پرسپولیس داده شده یا نه، افزود: موفقیت در هر صنفی به خاطر تداوم مدیریت و ثبات بوده و اگر این تداوم خدشه ببیند موفقیتی هم رخ نخواهد داد. من تا زمانی که در پرسپولیس هستم از هر ثانیه برای کار کردن استفاده می‌کنم تا کارها را جلو ببریم. ما برنامه‌ریزی می‌کنیم که اگر بودیم بتوانیم کارها را به نحو احسن پیش ببریم. در صحبت‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان داشتم به من گفتند که دو سال در پرسپولیس خواهم بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها