کد خبر: 335133
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۷:۵۳:۲۰
| |

جرمی کوربین؛

برای جلوگیری از بریگزیت بدون توافق همه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهم

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس تاکید کرد: هر آن چه که لازم باشد برای جلوگیری از وقوع یک بریگزیت بدون توافق انجام خواهد داد؛ او امروز سه شنبه قرار است با قانونگزاران ارشد این کشور نشستی به منظور بحث در مورد تاکتیک‌های خود داشته باشد.

برای جلوگیری از بریگزیت بدون توافق همه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهم
کد خبر: 335133
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۷:۵۳:۲۰

اعتمادآنلاین| جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر اپوزیسیون انگلیس در مطلبی که در روزنامه ایندیپندنت منتشر کرد گفت: یک خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا موجب خواهد شد که انگلیس تحت نفوذ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و شرکت‌های آمریکایی قرار بگیرد.

او در ادامه این مطلب خود تصریح کرد: مبارزه برای جلوگیری از یک بریگزیت بدون توافق قرار نیست مبارزه‌ای میان کسانی که از ترک اتحادیه اروپا حمایت می‌کند و کسانی که همچنان حامی ادامه عضویت ما در این اتحادیه هستند، باشد.

او خاطرنشان کرد: این یک مبارزه بین اکثریت علیه اقلیتی است که سوار بر نتیجه همه پرسی بریگزیت شده‌اند، با این هدف که قدرت و ثروت حتی بیشتری نصیب آنهای که حاکم هستند، کند. به همین دلیل حزب کارگر هر آن چه که لازم باشد انجام خواهد داد تا اجازه به یک بریگزیت بدون توافق که مطلوب بانکدارها است، ندهد.

این در حالی است که پارلمان انگلیس تاکنون سه بار پیش نویس مربوط به توافق بریگزیت که ترزا می، نخست وزیر قبلی این کشور با اتحادیه اروپا مورد توافق قرار داده بود، رد کرده است.

در عین حال گزارش شده که کوربین قرار است یک سری مذاکرات را با سیاستمداران فراحزبی در انگلیس در تلاشی برای ایجاد یک اتحاد بیشتر علیه یک بریگزیت بدون توافق داشته باشند.

جرمی کوربیون رهبر حزب کارگر امیدوار است با به سرانجام رساندن یک طرح عدم اعتماد به بوریس جانسون نخست وزیر فعلی انگلیس اجازه به وقوع یک بریگزیت بدون توافق ندهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها