کد خبر: 335209
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۰۹:۳۰:۲۸
| |

ناامیدی زیدان از ماندن در اسپانیا

سردبیر نشریه مطرح اسپانیایی از تمایل زیزو به بازگشت به کشورش سخن گفته است.

ناامیدی زیدان از ماندن در اسپانیا
کد خبر: 335209
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۰۹:۳۰:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ زین الدین زیدان با آگاهی از آن که روزهای او در رئال به شماره افتاده اند، خواهان بازگشت به کشورش و هدایت یکی از تیم های لیگ یک فرانسه است.

این ها مطالبی است که مانوئل استبان، سردبیر آاس اسپانیا در توئیت خود به آن اشاره کرده است. استبان با اشاره به وضعیت این روزهای رئال و زیدان می‌گوید زیزو پذیرفته که حضور او در رئال مادرید قرار نیست چندان طولانی شود.

استبان همچنین در ادامه توئیت خود می‌گوید زیدان تلاش هایی هم برای بازگشت به فرانسه و هدایت یکی از تیم های لیگ یک داشته است؛ چیزی که رویای زیزو محسوب می‌شود. او امیدوار است که گزینه اصلی باشگاه پاریسن‌ژرمن بعد از جدایی توماس توخل باشد.

توییت زیدان

زین الدین زیدان که در ژانویه 2016 سرمربی تیم رئال مادرید شد در طول دو سال و نیم این تیم را به 9 جام مختلف (از جمله 3 لیگ قهرمانان و یک لالیگا) رساند و در تصمیمی عجیب، بعد از سومین قهرمانی اروپایی جدایی خود را از کهکشانی ها اعلام نمود.

با این حال او 10 ماه بعد و در تصمیمی عجیب تر، دوباره هدایت رئال مادرید را قبول کرد. البته دوره دوم هرگز مانند دوره نخست پیش نرفته و او که رئال را در مقطع اول با رکورد 69.80 درصد پیروزی (در 149 مسابقه) ترک کرده بود، اکنون و در دوره دوم تنها در 6 مسابقه از 13 مسابقه رسمی اش به پیروزی دست یافته است. (46.15 درصد)

مارکا، رسانه نزدیک به باشگاه رئال مادرید از "از دست رفتن امنیت زیدان در رئال" بعد از تساوی 1-1 این تیم مقابل وایادولید سخن گفته و تصمیمات او را در نیمه دوم این مسابقه مورد انتقاد قرار داده است. همچنین در مطلبی جداگانه، تسلط نداشتن او به زبان اسپانیایی را موجب بروز مشکلاتی دانسته است.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها