محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه:

امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روز چهارشنبه درباره وضعیت بودجه سال جاری، اظهار داشت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهادها برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

امسال کسری بودجه نخواهیم داشت
کد خبر: 335230
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگرچه درآمدها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمدها تنظیم شده، کشور در سال 98 کسری بودجه ندارد.

محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه درباره وضعیت بودجه سال جاری، اظهار داشت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهادها برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

درآمدها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند

وی افزود: اگرچه درآمدها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمدها تنظیم شده، کشور در سال 98 کسری بودجه ندارد، در واقع برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که درآمدها و هزینه‌ها با یکدیگر یکسان شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اگرچه عدم تحقق منابع در کشور وجود دارد اما تا پایان سال کسری بودجه نداریم، بیان کرد: تا پایان سال به جای 448 هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود، منابع و مصارف را 386 هزار میلیارد تومان تنظیم می‌کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها