کد خبر: 335415
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۴:۵۴:۲۰
| |

جودو قهرمانی جهان:

ملایی با شکست در نیمه نهایی از صعود به فینال بازماند

تنها نماینده جودوی ایران با شکست در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات جهانی از حضور در دیدار فینال بازماند.

ملایی با شکست در نیمه نهایی از صعود به فینال بازماند
کد خبر: 335415
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۴:۵۴:۲۰

اعتمادآنلاین| ‎ چهارمین روز از رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان صبح امروز (چهارشنبه) با برگزاری رقابت‌های وزن 81ــ کیلوگرم مردان و 63ــ کیلوگرم بانوان در توکیو ژاپن ادامه یافت.

صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست، کار خود را در گروه A رقابت‌های 81ــ با برتری مقابل موتی اشرف، دارنده نشان برنز آفریقا در سال 2019 از مراکش آغاز کرد و در 2 دقیقه و 11 ثانیه حریف خود را ایپون کرد.

نماینده جودوی کشورمان در دور سوم نیز در یک دقیقه و 8 ثانیه از سد کارلوس لوز از پرتغال گذشت تا حریف حسن خالمورزایف، قهرمان المپیک ریو و دارنده نشان برنز جهان در سال 2017 از روسیه شود.

ملایی مقابل حریف سرشناس روس خود نیز با امتیاز وازاری به برتری رسید. او در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با اقتدار آنتوان والیوس فورتیر، نفر پنجم رنکینگ جهان و قهرمان پان‌آمریکن در سال 2019 از کانادا را ایپون کرد و به دیدار نیمه‌نهایی رسید.

ماتیاس کاسه نفر چهارم رنکینگ جهان و قهرمان اروپا در سال 2019 از بلژیک حریف ملایی در دیدار نیمه‌نهایی بود که در امتیاز طلایی موفق به برتری مقابل نماینده کشورمان شد.

ملایی با شکست در این دیدار برای کسب نشان برنز به مصاف لوکا مایسورادزه از گرجستان خواهد رفت.

مسابقات جهانی جودو از روز یکشنبه سوم شهریورماه با حضور 862 جودوکار از 149 کشور جهان در ژاپن آغاز شده و تا روز جمعه هشتم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها