کد خبر: 335474
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۷:۳۵:۴۹
| |

جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد؛

سنجش رضایتمندی مردم در دستور سازمان امور اداری و استخدامی

جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، گفت: باید زمان خدمت‌رسانی را کاهش دهیم و بین استان‌ها رقابت ایجاد کنیم. ما در راستای فرمایش رییس‌جمهور امسال در استان‌های کشور سنجش رضایتمندی مردم را در دستور کار قرار دادیم.

سنجش رضایتمندی مردم در دستور سازمان امور اداری و استخدامی
کد خبر: 335474
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۷:۳۵:۴۹

اعتمادآنلاین| جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی ضمن تبریک هفته دولت و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای گزارش عملکرد دولت به ملت بزرگ ایران و من از این فرصت استفاده می‌کنم و بخشی از اقدامات سازمان اداری و استخدامی را به اطلاع مردم و مدیرات می‌رسانم.

وی ادامه داد: بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم سیاست ابلاغی رهبر انقلاب و سیاست‌های روحانی در دستور کار قرار گرفت و نقشه راه نظام اداری به تصویب رسید. براساس این نقشه راه برنامه اصلاح نظام اداری در دستور کار قرار گرفت. در دوره دولت دوازدهم با ارزیابی اقدامات صورت گرفته و سیاست‌های جدید رییس‌جمهور تجدید ظری در برنامه قبلی صورت گرفت و دو برنامه جدید ارتقای شفافیت و مدیریت بهره‌وری به برنامه قبلی اضافه شد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرد: این برنامه در شهریور سال گذشته به تصویب رسید و مقرر شد تا پایان دولت اجرا شود. امروز ما با تک تک سازمان‌های اجرایی تفاهم‌نامه اجرای اصلاح نظام اداری داریم.

انصاری یادآور شد: در مراسم جشنواره شهید رجایی و برنامه‌های دیگر رییس‌جمهور خط مشی‌هایی را بیان کردند و ایشان فرمودند ما باید زمان خدمت‌رسانی را کاهش دهیم و بین استان‌ها رقابت ایجاد کنیم. ما در راستای فرمایش رییس‌جمهور امسال در استان‌های کشور سنجش رضایتمندی مردم را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: ایشان فرمودند ما در حوزه دولت الکترونیک عقب هستیم و ما در سال گذشته با همکاری وزارت ارتباطات 23 پروژه را در سازمان اداری نهایی کردیم و امروز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این حوزه ایجاد شده است. همینطور رییس‌جمهور تاکید داشتند که ما فاصله مردم با مسئولان را کم کنیم؛ ما در سال 97 از 76 دستگاه در 66 دستگاه میز خدمت مستقر کردیم. همچمین سازمان امور اداری و استخدامی با شناسایی کردن خدمات، سامانه ارائه خدمات را از یک سامانه واحد مهیا کرده است. موارد دیگر مدنظر رییس‌جمهور نیز برنامه‌ریزی شده است و به مرور معرفی می‌شوند.

انصاری یادآور شد: جشنواره شهید رجایی براساس شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود و ما در سال 97 شاخص‌ها را به دستگاه‌ها اعلام کردیم که امروز دستگاه‌های برتر این حوزه معرفی خواهند شد. همچنین بر مبنای 12 شاخص مدیریتی ارزیابی مدیران انجام شده و امروز از مدیران برتر تقدیر خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها