سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی در میان خلبانان نیروی هوایی اولویت اصلی نهاجا محسوب می شود

سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، گفت: تلاش هیات رئیسه نهاجا، ستاد آجا و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره بر ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان در تمامی ابعاد معطوف و متمرکز است که بتوانیم در حد توان، بضاعت و ظرفیت های موجود، آنچه لایق نظامیان جمهوری اسلامی است را فراهم آوریم.

ارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی در میان خلبانان نیروی هوایی اولویت اصلی نهاجا محسوب می شود
کد خبر: 335498
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۹:۰۰:۲۳

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خلبانان پایگاه شهید لشکری مهرآباد، گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت های تخصصی در میان خلبانان حاضر در نیروی هوایی از جمله اولویت های اصلی نهاجا محسوب می شود و نیل به این هدف نیز ممارست، مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر تیزپروازان این نیرو را می طلبد که با جدیت و پشتکار، آموزش های مقتضی در تمامی مراحل را طی کنند و ایفاگر شایسته وظایف محوله باشند.

امیر سرتیپ نصیرزاده، در ادامه افزود: تلاش هیات رئیسه نهاجا، ستاد آجا و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره بر ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان در تمامی ابعاد معطوف و متمرکز است که بتوانیم در حد توان، بضاعت و ظرفیت های موجود، آنچه لایق نظامیان جمهوری اسلامی است را فراهم آوریم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات فرهنگی علیه نظام گفت: تهاجم فرهنگی امروز از جمله اهرمهای قدرت نظام استکباری بشمار میآید که با شدت هرچه تمام تر علیه خانواده های ایرانی در حال استفاده است.

وی در پایان با بیان اینکه کارکنان پایور و خلبانان باید هوشیار باشند تا اعضای خانواده و فرزندان ایشان از بستر اینترنت و فضای مجازی مورد آسیب واقع نشوند بر نظارت و مراقبت و بازگشت به سنت های حسنه ایرانی و اسلامی، تاکید کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها