کد خبر: 335620
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۳:۴۶:۲۷
| |

علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس مطرح کرد؛

ضرورت توزیع عادلانه کالاهای اساسی/ 5 بار تذکر برای اجرای یک مصوبه

علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، گفت: توزیع عادلانه و مناسب کالاهای اساسی بر اساس بودجه پیش بینی شده دغدغه و مطالبه مهم مجلس از دولت است.

ضرورت توزیع عادلانه کالاهای اساسی/ 5 بار تذکر برای اجرای یک مصوبه
کد خبر: 335620
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۳:۴۶:۲۷

اعتمادآنلاین| علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اردبیل گفت: مجلس شورای اسلامی توزیع عادلانه و مناسب کالای اساسی در بین اقشار مختلف مردم را به صورت مستمر پیگیری می‌کند، هر چند تا این لحظه این اتفاق به صورت مناسبی عملیاتی نشده است.

وی افزود: در بودجه سال 98 برای تامین کالاهای اساسی اقشار مختلف و پررنگ تر شدن سفره‌های مردم 14 میلیارد دلار پیش بینی شده و به دنبال اجرای سریع و مناسب این مصوبه هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت تاکنون برای عملیاتی شدن هر چه مناسب روند توزیع کالاهای اساسی پنج بار تذکر دادند، ادامه داد: در صورت تداوم این روند ممکن است طرح سوال از وزیر پیش کشیده شود.

محجوب از پیگیری نمایندگان برای بهبود بازار مسکن نیز خبر داد و افزود: با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی تعامل و صحبت‌هایی در خصوص ساماندهی هر چه مناسب بازار مسکن انجام یافته اما آثار عملی آن شاید اندکی زمان بر باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها