کد خبر: 335628
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۴:۱۶:۴۳
| |

آیت الله جنتی در حل اختلاف بین آیات یزدی و آملی لاریجانی نقش داشت؟

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به گفتگوی آیت الله محمد یزدی وآیت الله صادق املی لاریجانی در جلسه شورای نگهبان و رفع سوتفاهم های به وجود آمده، تاکید کرد: شعله اختلافی که مبنای آن، شیطنت و غرض‌ورزی برخی افراد و نشر برخی شایعات در فضای مجازی بود، کور شد.

آیت الله جنتی در حل اختلاف بین آیات یزدی و آملی لاریجانی نقش داشت؟
کد خبر: 335628
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۴:۱۶:۴۳

اعتمادآنلاین| «هادی طحان نظیف» عضو حقوقدان شورای نگهبان در پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: جلسه روز گذشته شورای نگهبان حال و هوای دیگری داشت. حضور آیت‌الله یزدی و آیت‌الله املی و گفتگوی آن‌ها با یکدیگر تصویر زیبای وحدت و همدلی را در چشم سایر اعضا نقش بست. تصویری که با حکمت و تدبیر آیت‌الله جنتی ایجاد شد و مقبولیت ایشان در میان بزرگان نظام عامل وحدت و ناامیدی دشمن شد. شعله اختلافی که مبنای آن، شیطنت و غرض‌ورزی برخی افراد و نشر برخی شایعات در فضای مجازی بود، کور شد.

وی ادامه داد: همین اتفاق نشان می‌دهد چقدر همه ما باید از توجه به شایعات پرهیز کرده و ان‌ها را از مجاری مطمئن و صحیح پیگیری نماییم و در مقابل انچه می‌شنویم، باید صبر و حلم و سعه‌صدر داشته باشیم. من که خودم سراپا خطا هستم در مقامی نیستم که میان این دو عالم بزرگوار که درس‌های زیادی از ان‌ها اموختم، قضاوت کنم، اما نیک می‌دانم که همه ما به مراقبت احتیاج داریم.

این عضو شورای نگهبان افزوده است: کسانی که همچون من از دور به چنین اتفاقاتی می‌نگرند نیز انصاف و مروت را نباید از نظر دور دارند و خدمات طولانی، مجاهدت ها، تلاش ها، مبارزه با فساد و مظاهر بی عدالتی توسط این دو عزیز را فراموش کنند. خداوند همه ما را از بی انصافی حفظ کند.

منبع:خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها