کد خبر: 335631
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۴:۳۹:۲۷
| |

سید محمود علوی وزیر اطلاعات:

یک فرد ممکن است خلاف کند اما یک نهاد خلاف نمی‌کند

وزیر اطلاعات گفت: صلابت امروز ایران اسلامی نتیجه مقاومت کشور ما بوده که با تقدیم خون هزاران شهید به دست آمده است.

یک فرد ممکن است خلاف کند اما یک نهاد خلاف نمی‌کند
کد خبر: 335631
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۴:۳۹:۲۷

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: باید در هر مناسبتی یاد شهیدان را گرامی بداریم تا آثار آن را در حوزه های مختلف جامعه مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: تا فرهنگ شهادت در جامعه جوشان باشد بستر برای ذلت ملت ما فراهم نمی‌شود و به فرموده رهبر انقلاب ملتی که شهادت دارد اسارت نخواهد داشت.

علوی گفت: راهبرد مقاومت را مقام معظم رهبری اعلام کردند و وقتی مردم و مسئولان یک دست آن را پذیرفته و اعمال کردند دیدیم که دشمنان از صحنه پا به فرار گذاشتند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: تحت این راهبرد مشاهده کردیم که ملت ایران از ورود ناو هواپیمابر آمریکا به دهانه دریای عمان، هیچگونه هراسی به خود راه نداد و نیروهای نظامی ایران، پهپاد آمریکا را سرنگون کردند.

علوی با گرامیداشت روز مباهله گفت: این روز به ما می آموزد که کثرت نفر و سیاهی لشکر در موفقیت کار زیاد تاثیرگذار نیست و آنچه برای موفقیت موثر است عزم با جدیت و شکیبایی در برابر سختی ها و دشواری ها خواهد بود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر صیانت از سرمایه‌های انسانی کشور، ادامه داد: یک فرد ممکن است خلاف کند اما یک نهاد خلاف نمی‌کند و مدیران و مسئولان سرمایه‌های کشور هستند که باید از آنها صیانت شود.

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه اساس کار وزارت اطلاعات، صیانت و حفاظت از سرمایه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت بر ارزیابی عملکرد مدیران و یافتن نقاط ضعف و قوت تاکید کردند و بر همین اساس مدیران باید خود را ارزیابی کنند که چگونه در عرصه خدمت به مردم، عمل‌ کرده اند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: هم اینک به فرموده مقام معظم رهبری کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و فعالان عرصه تولید رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که باید برای صیانت از آنها اقدام کرد.

علوی گفت: در این شرایط باید آنها را دلگرم کرده و از آنها حمایت و صیانت کنیم آنچنانکه در جنگ فیزیکی از نیروها حمایت و صیانت می‌شود.

وزیر اطلاعات افزود: باید برای کسانی که انگیزه سرمایه گذاری دارند انگیزه بیشتری ایجاد کنیم و موانع تولید را برداشته تا خطوط تولید جدیدی را راه اندازی کنند و کشور را از جنبه‌های مختلف خودکفا سازند.

وی گفت:در این شرایط کار کردن دشوار و یک هنر است و شهید رجایی در شرایط جنگ تحمیلی، مسئولیت سختی را پذیرفت که تنها با عشق امکان پذیرش آن وجود داشت و شهید رجایی یک عاشق بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها