پاسخ منفی عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن

عثمان دمبله یک بار دیگر به پیشنهاد انتقال قرضی به پاری سن ژرمن برای تسهیل بازگشت نیمار به بارسا پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن
کد خبر: 335636
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۵:۰۹:۱۶

اعتمادآنلاین| نشست سه شنبه پی اس جی و بارسلونا در مورد نیمار بی نتیجه پایان یافت اما نمایندگان بارسا که به پاریس رفته بودند، با خوشبینی به بارسلونا برگشتند. خاویر بورداس به خبرنگاران گفت که هرچند توافقی حاصل نشده اما حالا به نیمار نزدیک تر از گذشته هستند.

با این حال روز گذشته مشخص شد که پی اس جی برای جذب نیمار، دو بازیکن بارسا بعلاوه 130 میلیون یورو طلب کرده است و بارسا اگر نتواند راکیتیچ و دمبله را راضی کند، این انتقال صورت نخواهد گرفت.

تماس هایی روز گذشته بین پی اس جی با راکیتیچ و دمبله برقرار شد و بارسا امیدوار بود این دو با انتقال به پاریس موافقت کنند اما ستاره فرانسوی با هرگونه پیشنهاد برای پیوستن به پی اس جی مخالفت کرده است.

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که دمبله پاسخ رد به پی اس جی داده و دقایقی پیش لوپاریزین نیز تایید کرد که عثمان دمبله به پی اس جی نخواهد رفت تا به این ترتیب بازگشت نیمار به بارسلونا دشوارتر از گذشته شود. همچنین پیِرِه منس خبرنگار کانال پلاس نیز در حساب توتیتر خود ادعا کرد با دمبله صحبت کرده و او گفته است که 100 درصد در بارسا خواهد ماند.

بدون شک بارسلونا تا دوشنبه که نقل و انتقالات به اتمام خواهد رسید، تلاش هایی مجدد برای راضی کردن دمبله و نیز راکیتیچ برای جدایی خواهد داشت اما در حال حاضر بعید به نظر می رسد که این دو به خصوص دمبله، تغییری در مواضع خود ایجاد کنند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها