کد خبر: 335699
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۸:۳۴:۱۶
| |

مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور:

برخی شهرداری‌ها در تامین حقوق پرسنل خود با مشکل روبه‌رو هستند

مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با اشاره به اینکه شهرداری‌هایی داریم که با مشکل حقوق پرسنل روبه‌رو هستند گفت: باید به‌دنبال درآمد پایدار برای شهرداری‌ها باشیم.

برخی شهرداری‌ها در تامین حقوق پرسنل خود با مشکل روبه‌رو هستند
کد خبر: 335699
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۸:۳۴:۱۶

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ظهر امروز در آئین افتتاحیه شهر علی‌آباد جیرفت که با حضور معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: جمعیت شهری ما روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه تاکنون در کشور هزار و 300 شهرداری تاسیس شده است، عنوان کرد: 770 شهر زیر 10 هزار نفر جمعیت و 9 کلان شهر بیش از یک میلیون نفر جمعیت در کشور داریم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه در حوزه وزارت کشور شهرداری‌هایی داریم که با مشکل حقوق پرسنل روبه‌رو هستند گفت: باید به‌دنبال درآمد پایدار برای شهرداری‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد صنایع درآمدزا برای شهرها ضرورت دارد افزود: باید در این شهر عملیات زیربنایی انجام و همچنین دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری و شورا برگزار شود.

جمالی‌نژاد اشاره به اینکه در حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل باید برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای شهرها داشته باشیم گفت: برای عمران و آبادانی شهری این مهم لازم و ضروری است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: امسال خدمات دولت برای شهرداری‌ها بسیار خوب است و مجلس نیز در این زمینه کمک‌ها زیادی کرده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها