فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی:

دستگیری پوری حسینی خللی در واگذاری 15 شرکت دولتی ایجاد نمی‌کند/ ذرت آلوده یا امحا می‌شود یا صادرات بدون برگشت

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه حواشی اخیر سازمان خصوصی سازی هیچ خللی در روند واگذاری 15 شرکت دولتی وارد نمی‌کند،‌ گفت: اگر در روند بررسی‌ها، عملکرد آقای پورحسینی براساس قوانین بوده، حتما از وی رفع اتهام می‌شود.

دستگیری پوری حسینی خللی در واگذاری 15 شرکت دولتی ایجاد نمی‌کند/ ذرت آلوده یا امحا می‌شود یا صادرات بدون برگشت
کد خبر: 335725
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۰۸:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره روند واگذاری 15 شرکت دولتی پس از حواشی اخیر سازمان خصوصی‌سازی گفتت: این اتفاقات هیچ خللی در واگذاری 15 شرکت دولتی ایجاد نمی‌کند اما طبیعی است که اثر حاشیه‌ای خود را داشته باشد و تصمیم ما این است که این واگذاری‌ها را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت اقتصاد از عملکرد پورحسینی رییس سابق سازمان خصوصی سازی که در حال حاضر اتهاماتی به وی وارد شده، دفاع می‌کند، گفت: طبیعتا در این مسیر، اگر مورد اتهام در حوزه اداری باشد باید ببینیم عملکردش مطابق با مقررات بوده است یا خیر؟ اگر در روند بررسی‌ها، عملکرد آقای پورحسینی براساس قوانین باشد که از وی رفع اتهام می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تاکید کرد: آنچه ما در وزارت اقتصاد انجام دادیم این بود که معاونت حقوقی، موضوعات مورد سوال را مورد بررسی قرار داده که براساس آن واگذاری ایران ایرتور و دشت مغان مطابق مقررات بوده است.

دژپسند درباره آخرین تصمیمات درباره سهام عدالت اظهارداشت: کمیسیون تخصصی در مجلس لایحه را مورد بررسی قرارداده و این لایحه در آستانه ورود به صحن است به زودی تصمیم مجلس در این باره اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره ادعای عده‌ای مبنی بر ترخیص ذرت آلوده اظهار داشت:‌ برای ترخیص آن نیاز به تایید قرنطینه،‌ موسسات استاندارد، وزرت بهداشت و سایر دستگاه‌های مربوطه وجود دارد و به صراحت اعلام می‌کنم حتی یک دانه ذرت هم ترخیص نشده است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: تصمیم برای تعیین و تکلیف این ذرت‌ها امحا یا صادرات بدون بازگشت است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها