رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مطرح کرد؛

نصب برچسب شناسایی روی واحد‌های تولیدی لوازم خانگی / خرید تولید داخلی نسبت به سال گذشته کمتر شده است

مرتضی میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: از هفته آینده، برچسب شناسایی برای واحد‌های شناسنامه دار (رسمی) تولید لوازم خانگی در درب این واحد‌ها نصب می‌شود.

نصب برچسب شناسایی روی واحد‌های تولیدی لوازم خانگی / خرید تولید داخلی نسبت به سال گذشته کمتر شده است
کد خبر: 335727
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۰۸:۲۰:۵۱

اعتمادآنلاین| مرتضی میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، گفت: هم اکنون مشکلی در تامین مواد اولیه در بازار لوازم خانگی وجود ندارد و تولیدکنندگان می تواند مایحتاج خود را در بازار رسمی کشور تامین کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که وضع مبارزه با شکل گیری بازار عرضه محصولات لوازم خانگی قاچاق در کشور چگونه است؟ تصریح کرد: قاچاق این صنعت، در کشور کمتر نشده است، به طوری که می‌توان افزایش صددرصدی را در این بازار شاهد بود.


میری با بیان اینکه یک هزار و 600 واحد‌های رسمی شناسنامه دار در تهران مشغول به فعالیت اند، افزود: از هفته آینده، برچسب‌هایی برای واحد‌های شناسنامه دار در درب این واحد‌ها نصب می‌شود تا واحد‌های رسمی و غیررسمی در بازار مشخص شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی در بازار ثابت است، اظهار کرد: علل این امر را می‌توان خرید مواد اولیه تولیدکنندگان با ارز دولتی در بازار دانست اما متاسفانه خرید تولید داخل به نسبت کمتر شده است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، امیدواریم که همکاری مسئولان و دولت در این صنف بیشتر شود چرا که این همکاری باید ادامه داشته باشد تا مشکلات موجود در این صنف بخصوص قاچاق مرتفع شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها