نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال:

گره کور والیبال زنان نبود سرمایه در رده سنی پایه است

سرپرست نایب رئیس فدراسیون گفت: تیم ملی والیبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا بازی عالی از خود نشان نداد اما نتیجه‌ای که حاصل شد به نسبت خوب بود.

گره کور والیبال زنان نبود سرمایه در رده سنی پایه است
کد خبر: 335757
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۰۹:۰۳:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ حرمت‌السادات زبردست سرپرست نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال روز جمعه اظهار داشت: فدراسیون به نوبه خود هر تلاشی می‌توانست برای رشد و پیشرفت تیم ملی والیبال انجام و هر آن چیزی که مورد نیاز ملی‌پوشان بود را در اختیار آنها قرار داد. همچنین کادر فنی هم خیلی برای ارتقای سطح والیبال زنان به ویژه در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش کرد.

وی افزود: برنامه‌ ریزی و انگیزه بالا سبب شد تا والیبالیست‌ها بازی به نسبت خوبی را به نمایش بگذارند. نمی‌گویم بازی عالی بود اما نتیجه‌ای که حاصل شد به نسبت خوب بود.

سرپرست نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به ما نشان داد که تلاش کشورهای دیگر بیشتر از تیم ملی والیبال زنان ایران بوده است و آنها توانستند با آنالیزی که از تیم‌های آسیایی داشتند و با تغییراتی در سرویس‌ها و از نظر فنی پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال زنان ایران باید در مسابقات قهرمانی آسیا در دیدار با تیم‌ها بیشتر دقت می‌کرد تا بهترین نتیجه را بدست می‌آورد. در مجموع برنامه ریزی فدراسیون و هر فردی که در قسمت مدیریت حضور دارد و خواهان بدست آوردن بهترین نتیجه در تیم ملی والیبال زنان است باید در بخش پایه باشد.

زبردست یادآور شد: در واقع با سرمایه گذاری، پافشاری و تلاش در این رده سنی و حضور سرمربی خارجی با سابقه ای خوب در مدت 2 سال والیبال زنان پا به پای مردان رشد خواهد کرد و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ می‌دهد. در واقع گره کور والیبال زنان نبود سرمایه در ضعف رده سنی پایه است.

تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با یک پله صعود در جایگاه هفتم قاره کهن ایستاد.

هشت تیم برتر والیبال زنان آسیا باید پس از این مسابقات در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور یابند.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور 13 تیم از 26 مرداد تا 3 شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها