ادامه شگفتی سازی گاف در اپن آمریکا

تنیسور اسپانیایی و شماره یک تنیس زنان جهان در حالی به دور سوم اپن آمریکا صعود کردند که کوکو گاف 15 ساله توانست با دومین پیروزی پیاپی‌اش به مرحله بعد راه پیدا کند.

ادامه شگفتی سازی گاف در اپن آمریکا
کد خبر: 335761
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۰۹:۱۴:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ دور دوم تنیس اپن آمریکا صبح امروز (جمعه) با صعود تنیسورهای مطرح به مرحله بعد به پایان رسید.

رافائل نادال بدون هیچ مشکلی به دور سوم راه یافت. کوکیناکیس به دلیل مشکل جسمانی نتوانست برابر مرد شماره دو جهان حاضر شود و به همین خاطر تنیسور اسپانیایی برنده بازی اعلام شد.

استن واورینکا توانست با پیروزی 3 بر یک برابر ژرمی چاردی به دور بعد صعود کند.

الکساندر زورف در یک رقابت تماشایی که 3 ساعت و 12 دقیقه طول کشید فرانسز تیافوئه را 3 بر 2 شکست داد. تنیسور آلمانی در ست نخست 6 بر 3 پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه مشابه واگذار کرد. مرد شماره 6 جهان در ادامه جبران کرد و 6 بر 2 پیروز شد. با این حال دوباره با نتیجه مشابه شکست خورد تا برنده در ست پنجم مشخص شود. زورف در نهایت توانست 6 بر 3 در ست آخر پیروز شود و به دور بعد راه یابد.

دنیل مدودف هم در یک بازی نه‌چندان آسان، 3 بر یک اوگو دئین را پشت سر گذاشت. مرد شماره پنج جهان در ست اول و دوم با نتایج 6 بر 3 و 7 بر 5 پیروز شد اما ست سوم را با نتیجه 7 بر 5 واگذار کرد. تنیسور روس در ست چهارم 6 بر 3 پیروز شد تا به دور سوم صعود کند.

اوانز، گوفین، لورنزی، کارنیو بوستا، برتینی، ایزنر، شوارتسمن، کریوس، مونفیس و چیلیچ نیز با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش زنان نائومی اوساکا برابر ماگدا لینته قرار گرفت و 2 بر صفر پیروز شد. شماره یک جهان در ست نخست 6 بر 2 حریفش را شکست داد و ست دوم را را نتیجه 6 بر 4 به نفع خود پایان داد تا به دور سوم راه پیدا کند.

حذف سیمونا هالپ از دیگر اتفاق‌های مهم بخش زنان بود. شماره چهار جهان در ست نخست 6 بر 2 پیروز شد اما دو ست دیگر را با نتایج 6 بر 3 و 7 بر 6 واگذار گرد.

پیروزی کوکو گاف برابر تیمئا بابوس از نکات قابل توجه روز چهارم اپن آمریکا بود. تنیسور 15 ساله آمریکایی که دور اول با بازگشت خود و جبران نتیجه، هموطنانش را به وجد آورده بود بامداد امروز (جمعه) هم توانست حریفش را 2 بر یک شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

او در دور سوم باید برابر اوساکا قرار بگیرد. تقابل بانوی شماره یک جهان و جوانترین تنیسور حاضر در این بازی‌ها می‌تواند به رقابت جذابی تبدیل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها