کد خبر: 335811
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۰:۳۰:۲۸
| |

رژیم غذایی متفاوت لوکاکو در اینتر

سرمربی اینتر یک رژیم غذایی متفاوت برای لوکاکو در نظر گرفته است تا او با از دست دادن وزن بتواند به مهاجم خوب گذشته تبدیل شود.

رژیم غذایی متفاوت لوکاکو در اینتر
کد خبر: 335811
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۰:۳۰:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از کوریره دلواسپورت، روملو لوکاکو بعد از جدایی از یونایتد از این فصل برای اینتر بازی خواهد کرد. قرارداد این بازیکن با اینتر پنج ساله است و این باشگاه ایتالیایی برای خرید جدید خود 75 میلیون پوند پرداخت کرد تا گرانترین خرید این باشگاه لقب بگیرد.

این بازیکن در اواخر فصل قبل در یونایتد اضافه وزن زیادی پیدا کرد و وزن او به 104 کیلوگرم رسید و نتوانست عملکرد خوبی در این تیم ارائه کند. کونته که از مدت‌ها قبل این بازیکن را زیر نظر داشته رژیم غذایی سختی را برای او در نظر گرفته است تا بتواند او را به اوج برگرداند. گوشت بوقلمون، مرغ و سبزیجات در رژیم غذایی این مهاجحم تنومند و گلزن دیده می‌شود.

همچنین خوردن هرگونه غذای سرخ کردنی، موزارلا و نوشیدنی‌های الکلی برای او ممنوع شده است. هرچند لوکاکو بازیکنی است که گفته می‌شود تاکنون نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکرده است.

اینتر در اولین دیدار خود در این فصل توانست با چهار گل لچه را شکست دهد که لوکاکو یکی از گل‌های تیمش را در این برد پرگل به ثمر رساند. نراتزوری در این هفته باید در زمین کالیاری به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها