خوشحالی رئیس باشگاه بایرن از بازگشت اولیور کان

رئیس باشگاه بایرن مونیخ به انتخاب اولیور کان به عنوان مدیر اجرایی جدید باواریایی‌ها واکنش نشان داد و آن را اقدامی مثبت ارزیابی کرد.

خوشحالی رئیس باشگاه بایرن از بازگشت اولیور کان
کد خبر: 335865
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۲:۰۲:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از کیکر، یک روز بعد از آنکه اولی هوینس اظهارداشت در انتخابات ریاست باشگاه در ماه نوامبر نامزد نخواهد شد، مونیخی‌ها امروز گامی مهم برداشتند.

آنها با اولیور کان، دروازه‌بان بزرگ اسبق خود قرارداد بستند تا از یک سال دیگر به عنوان عضو هیات مدیره کار کند.

سپس به عنوان مدیر اجرایی در بایرن به جای کارل هاینس رومنیگه کار کند.

اولی هوینس در این باره در بیانیه ای عنوان کرد: با نگاهی به آینده‌، به این باور رسیدیم که اولیور کان، گزینه‌‌ای کامل و مناسب برای پست مدیر اجرایی بایرن مونیخ است.

وی افزود:اولیور بازیکنی بزرگ و مهم در تاریخ باشگاه است.او کاپیتان بایرن و تیم ملی آلمان برای چندین سال بود. در اینجا هر مقامی که وجود داشت، کسب کرد.همیشه هم نظراتش را برای پیشبرد کار ارائه کرد.او به خوبی فوتبال را می‌شناسد و به امور تجاری آگاه است.خون بایرن در رگ‌هایش کاملا جاری است.ما پذیرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که کان، بهترین نفر برای هدایت باشگاه در آینده است.

اولیور کان 50 ساله در سال‌های 1994 تا 2008 برای بایرن 429 بازی کرد. او با این تیم 8 مقام قهرمانی بوندس‌لیگا، 6 مقام قهرمانی جام حذفی آلمان، 5 مقام قهرمانی سوپرجام، یک مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا،‌یک مقام نخست جام یوفا سابق و یک مقام قهرمانی جام باشگاه‌ها کسب کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها