کد خبر: 335907
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۲۸:۳۵
| |

فاطمه حسینی:

اراده آهنین کوهنودان نابینا قابل ستایش است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: میزبانی خانه ملت از کوهنوردان نابینای فاتح دماوند به نوعی تقدیر از اراده آهنین این قشر برای فتح بام ایران است.

اراده آهنین کوهنودان نابینا قابل ستایش است
کد خبر: 335907
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۲۸:۳۵

اعتمادآنلاین| سیده‌فاطمه حسینی که روز دوشنبه در خانه ملت میزبان کوهنوردان نابینای فاتح دماوند بود، اظهار داشت: خبر این صعود خوشحال کننده بود و به همین منظور ما برای تقدیر از این افراد، آنان را به مجلس شورای اسلامی دعوت کردیم تا هم در جریان مشکلات آنان قرار بگیریم و هم مهمان صحن علنی مجلس شورای اسلامی باشند.


نماینده مردم تهران ادامه داد: نمایندگانی از این عزیزان مشکلات را مطرح کردند که حول برطرف شدن مشکلات مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران، اجرای قانون حمایت از معلولان بود. همچنین برخی از نیازهایی که شامل کتاب ویژه نابینایان و تسهیل دسترسی آنان به سایت ها و تارنماهای دولت است.


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک شنیدن این مشکلات لازم است اما مهمتر از شنیدن مشکلات اجرای راهکاری است که بتوان به وسیله آن مشکلات را برطرف کنیم. لذا این حضور بدون شک می تواند سرمنشا خوبی برای برطرف کردن موانع مشکلات رفاهی و ورزشی معلولان باشد و ما رایزنی هایی با 2 فراکسیون ورزش و فراکسیون حمایت از معلولان انجام خواهیم داد تا بتوانیم در حد توان خدمت رسانی به این قشر را داشته باشیم.


حسینی در پایان یادآور شد: صعود به دماوند یک موفقیت بزرگ برای این گروه بود البته غلبه معلولان و نابینایان بر مشکلات تنها به فتح بام ایران محدود نمی شود بلکه آنان توانستند در علم و سایر رشته های ورزشی و زمینه های هنری نیز اراده آهنین خود را نشان دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها