کد خبر: 335917
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۱:۱۷
| |

امیر قدیمی نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه:

کمبودی در تامین پارچه سیاه ماه محرم نداریم

امیر قدیمی نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه گفت: کمبودی برای تامین پارچه سیاه مورد نیاز ایام محرم و صفر در بازار نداریم.

کمبودی در تامین پارچه سیاه ماه محرم نداریم
کد خبر: 335917
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۱:۱۷

اعتمادآنلاین| امیر قدیمی نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه؛ درباره وضع پارچه سیاه در بازار گفت: باتوجه به نزدیک شدن ایام محرم و صفر، هیچ کمبودی برای تولید و تامین پارچه در بازار نداریم.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه ادامه داد: شاید کمبود‌هایی در گذشته درباره پارچه وجود داشت، اما هم اکنون مشکلات رفع شده است و خوشبختانه در ماه های محرم و صفر کمبود پارچه سیاه نداریم.


قدیمی نژاد با اشاره به اینکه 50 درصد تولید پارچه داخلی و مابقی وارداتی است تصریح کرد: تلاش و هدف اصلی دولت و بخش خصوصی، ارتقای توان تولید داخلی پارچه است.

رئیس اتحادیه فروشندگان، بنکداران و طاقه فروشان پارچه تاکید کرد: صنعت پوشاک نقش مهمی در اشتغال و صادرات دارد بنابراین باید برنامه ریزی های مناسبی برای رشد و توسعه این بخش صورت گیرد.

قدیمی نژاد افزود: متاسفانه ورود پوشاک قاچاق موجب می‌شود که دست دلالان و سودجویان باز شود و به تولیدکننده داخلی ضرر بزند بنابراین تمام تلاش‌ها بر آن شده که ورود این کالا در کشور کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه در پایان گفت: این صنف هم همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید،گام‌های بلندی برداشته است و امیدواریم تا پایان سال وضعیت تولید بهتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها