کد خبر: 335957
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۴:۴۷:۳۴
| |

هشدار عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی بوکس

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی بوکس هشدار داد در صورتی که به زودی رئیس این اتحادیه معرفی نشود دیگر اثری از بوکس تا المپیک باقی نمی‌ماند.

هشدار عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی بوکس
کد خبر: 335957
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۴:۴۷:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ امیلیا گرووا عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی بوکس (AIBA) هشدار داد در صورتی که انتخابات این فدراسیون به زودی برگزار نشود، هیچ اثری از بوکس تا المپیک 2020 توکیو باقی نمی‌ماند.

قرار است اتحادیه جهانی بوکس در ماه نوامبر در کنگره فوق‌العاده خود که به میزبانی لوزان برگزار می‌شود، رئیس موقت را معرفی کند اما پیشنهاداتی برای تعویق انتخابات مطرح شده که گرووا به همین موضوع اعتراض دارد. این موضوع یکی از مباحثی است که در نشست روز شنبه هیات رئیسه در استانبول مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گرووا عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی بوکس در این باره به insidethegames گفت: لازم است که در اولین فرصت کنگره فوق العاده برگزار تا از درگیری فدراسیون جهانی در بحران‌های بعدی جلوگیری شود.

این مقام بلغاری مدعی شد انتخاب رئیس جدید به رشته بوکس در المپیک توکیو کمک خواهد کرد. طبق اساسنامه اتحادیه جهانی، آخرین مهلت انتخاب رئیس دائمی 29 مارس سال آینده دقیقا 365 روز بعد از انتخاب رئیس موقت است اما برخی از اعضای هیات رئیسه در حال انجام لابی برای دو جلسه جداگانه هستند؛ یکی تغییر اساسنامه برای اجازه دادن به انتخابات فراتر از تاریخ اعلام شده و دیگری انتخاب رئیس جدید.

گرووا نایب‌رئیس فدراسیون بوکس بلغارستان در این باره تاکید کرد این برنامه مطرح شده غیرضروری و کاملا غیرمسئولانه است، حتی ممکن است به رشته بوکس آسیب بزند.

وی تاکید دارد مدیریت رئیس موقت اتحادیه جهانی بوکس باید کوتاه مدت باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها