کد خبر: 335965
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۴:۵۹:۴۵
| |

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

خدمات شهری جهادی پایتخت در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از رفت و روب و انجام کارهای خدمات شهری به صورت جهادی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته، خبر داد.

خدمات شهری جهادی پایتخت در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
کد خبر: 335965
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۴:۵۹:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهر تهران به صورت معمول و با تقسیم کاری که در آن انجام شده است، به صورت روزانه توسط پیمانکاران نظافت و رفت و روب می‌شود.

وی گفت:‌ بر اساس بررسی انجام شده مشخص شد برخی از شهروندان علی‌رغم کارهای معمولی که صورت می‌گیرد نسبت به پاکسازی و انجام امورات خدماتی در شهر در پاره‌ای از محلات و نواحی گلایه‌مندی‌هایی دارند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌از این جهت یک وعده‌ای گذاشتیم تا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته یک کار جهادی و جدی در خصوص رفت و روب و تمیزی شهر و به طور کلی حل مشکلات مربوط به خدمات شهری انجام دهیم.

عطایی گفت: از این جهت مقرر شد در 129 ناحیه شهرداری تهران هر چهارشنبه در یکی از محلات یک معبر و محور انتخاب شود و ظرفت مدت یک روز به صورت جهادی همه مشکلات آن محور اعم از نظافت، لایروبی جوی‌ها، احیانا رنگ‌آمیزی، ساخت و سازهای حداقلی و به طور کلی آراستگی و پیراستگی شهر انجام شود.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه هم مقرر شد یک معبر شریانی و بزرگ نظیر اتوبان یا خیابان پرتردد انتخاب شود و ظرف مدت 4 ساعت با همکاری همه عوامل مشکلات آن محل و خیابان برطرف شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برای مثال روز گذشته از شرقی‌ترین نقطه خیابان دماوند در منطقه 4 تا غربی‌ترین نقطه آن واقع در میدان آزادی با مشارکت 6 منطقه شهرداری شامل مناطق 4،8،7،6،10 و 9 به صورت همزمان کار نظافت و خدمات شهری را در خیابان انقلاب و دماوند انجام دادیم.

عطایی گفت:‌ این کار اولا باعث می‌شود تا مردم جنب وجوش شهرداری تهران را بیش از گذشته ببینند و ثانیاً باعث می‌شود تا مانند خانه تکانی یک روز در سال به صورت ویژه‌تر به پاکسازی و انجام برخی اقدامات در یک معبر و محله اختصاص یابد.

وی گفت: محلات و مناطق و مشکلات آنها از پیش احصا می‌شود و سپس در یک برنامه زمان‌بندی به اجرا درمی‌آید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها