کد خبر: 336028
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۰۸:۰۶:۵۱
| |

علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

باید سبک زندگی اجتماعی در کارگاه‌ها را اصلاح کنیم/ جای محبت میان کارکنان مجموعه‌ها خالی است

علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، در حاشیه سومین روز از جشنواره ورزشی-تفریحی کارگران کشور که در سنگاچینِ بندر انزلی برگزار می‌شود، گفت: باید سبک زندگی اجتماعی در کارگاه‌ها را اصلاح کنیم.

باید سبک زندگی اجتماعی در کارگاه‌ها را اصلاح کنیم/ جای محبت میان کارکنان مجموعه‌ها خالی است
کد خبر: 336028
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۰۸:۰۶:۵۱

اعتمادآنلاین| علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تفریحی-ورزشی کارگران در مجتمع تفریحی کارگران کشور، گفت: آماده کردن چنین فضاهایی برای ورزش کارگری، نه تنها هزینه نیست که سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: این چنین نیروی کار آمادگی روحی و جسمی کسب می‌کند و از هر دو حیث اصلاح می‌شود. ما باید به این اعتقاد پیدا کنیم که اگر می‌خواهیم ظرفیت‌هایمان را افزایش دهیم و مطابق توانایی‌هایمان از مواهب مادی و معنوی بهره‌مند شویم باید الگوهای جدیدی را برای تغییر سبک زندگی کارگران تعریف کنیم. از این منظر برگزاری چنین جشنواره‌هایی قابل تحسین است.

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه تبعیت از این الگو اقدامی است که همه کارگران و کارفرمایان مکلف به انجام آن هستند، گفت: زندگی ‌اجتماعی ابتدا در کارگاه جاری می‌شود و بعد در سایر جاها. از این رو الگوهایی که تعریف می‌کنیم ابتدا باید در کارگاه‌ها پیاده شوند و سرمشق قرار گیرند.

محجوب با تاکید بر اینکه سبک زندگی در کارگاه را باید اصلاح کنیم، افزود: شیوه ارتباط کارکنان مجموعه‌ها نیاز به اصلاح دارد. امروز جای محبت میان آنها خالی است. بعضی با هم قهر هستند.

دبیرکل خانه کارگر، تصریح کرد: اقدام وزارت کار از این جهت قابل تقدیر است. این وزارتخانه برای تغییر سبک زندگی اجتماعی در کارگاه‌ها الگوی مناسبی را انتخاب کرده است.

وی افزود: از تمام مسئولان به ویژه آقای حیدری، مدیرکل امور ورزش کارگری، آقای رمضی رییس سازمان ورزش کارگری تشکر می‌کنم. دعوت رییس سازمان فنی و حرفه‌ای برای شرکت در این جشنواره حرکت ارزشمندی است.

دبیرکل خانه کارگر، تصریح کرد: در کنار اینها باید تربیت مهارتی را در دستور کار قرار دهند تا سبکی که برای سلامت نیروی کار و پرورش روانی کارگران به ویژه کارگران کم درآمد نیاز است را تعریف و مستقر کنیم. انشاالله همه در این مورد تلاش کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها