کد خبر: 336159
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۴:۰۷
| |

رفتار عجیب جوکوویچ و مدودف در اپن آمریکا

مردان شماره یک و پنج جهان در جریان رقابت‌های دور سوم تنیس اپن آمریکا نتوانستند خشم خود را کنترل کنند و به هواداران توهین کردند.

رفتار عجیب جوکوویچ و مدودف در اپن آمریکا
کد خبر: 336159
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۴:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ دور سوم تنیس اپن آمریکا از دیشب (جمعه) در نیویورک آغاز و چهره برخی از تنیسورهای راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند. با این حال رقابت‌های صبح امروز (شنبه) با چند حاشیه همراه شد. نواک جوکوویچ و دنیل مدودف با توهین به هواداران همه را شگفت‌زده کردند. در بازی نخست مرد شماره یک جهان برابر کودلای آمریکایی قرار گرفت و 3 بر صفر پیروز شد.

تنیسور صربستانی مشکل جسمانی داشت و این موضوع در دور دوم برابر لوندرو آشکار شد. او دو بار تایم پزشکی گرفت. به همین خاطر در حال گرم کردن برای رقابت با کودلا با اعتراض یک هوادار روبرو شد. این تماشاگر گفت: نمی‌خواهی انصراف دهی؟ جوکوویچ به هواداران نزدیک شد و بحث کوتاهی داشت و در پایان به یک نفر اشاره کرد و گفت: باور کن تو را پیدا خواهم کرد.

مرد شماره یک جهان پس از بازی درباره این اتفاق اظهار کرد: گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. می‌خواهم او را پیدا کنم تا چیزی با او بنوشم. من چنین اشخاصی را دوست دارم. تنها می‌خواهم او را به یک نوشیدنی دعوت کنم. چیزی که به من گفت بین من و او خواهد ماند اما به من کمک زیادی کرد. او نمی‌داند اما در واقع به من کمک کرد.

این حواشی در جریان بازی هم دیده شد. اغلب تماشاگران طرفدار کودلا بودند. زمانی که در یکی از ست‌ها بازی 3 بر یک بود و در گیم پنجم نتیجه 15-0 بود جوکوویچ فریاد زد و به هواداران توهین کرد.

صبح امروز مدودف هم برابر فلیسیانو لوپس قرار گرفت و 3 بر یک حریف اسپانیایی‌اش را شکست داد. با این حال تنیسور روس رفتارهای زشتی از خود نشان داد. مرد شماره پنج جهان ابتدا حوله‌ای که توسط توپ جمع کن پیشنهاد داده شد را پرت کرد. سپس راکتش را به سمت نیکمتش پرتاب کرد که در این میان داور به او هشدار داد و در پایان یک حرکت توهین آمیز به سمت تماشاگران کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها