کد خبر: 336165
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۱۰:۴۰
| |

والورده:

ماجرای نیمار مرا خسته کرده است

سرمربی تیم بارسلونا در آستانه دیدار با اوساسونا در نشست مطبوعاتی، اطلاعات به‌روزرسانی‌شده‌ای را در خصوص شرایط «لیونل مسی»، «ایوان راکیتیچ»، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و البته «نیمار» ارائه داد.

ماجرای نیمار مرا خسته کرده است
کد خبر: 336165
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۱۰:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ دیدار امروز آبی اناری‌ها در ورزشگاه پامپولنا این فرصت را در اختیار «ارنستو والورده» قرار خواهد داد تا از همان ترکیبی استفاده کند که با بهره بردن از آن، موفق شد هفته گذشته رئال بتیس را در هم بکوبد؛ علاوه بر این، بازی مذکور آخرین بازی پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پر حرف و حدیث تابستان سال جاری است.

تعجبی نداشت که والورده اظهارات خود را با ارسال پیام تسلیت صمیمانه به «لوئیس انریکه» بابت از دست دادن دختر 9 ساله‌اش آغاز کند.

در ادامه والورده در پاسخ به پرسش خبرنگاران اظهار داشت:

آیا خبر تازه ای در مورد نیمار دارید؟

مشتاقانه در انتظار بسته شدن پنجره هستم تا همگی بتوانیم کمی استراحت کنیم و برای ادامه برنامه‌ریزی داشته باشم؛ در مورد نیمار چیزی برای گفتن وجود ندارد؛ او بازیکن تیم دیگری است؛ به حریفان خود احترام می‌گذاریم و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وضعیت مسی چطور است؟

او در حال طی کردن روند طبیعی ریکاوری است؛ امیدواریم به بازی با والنسیا برسد.

آیا «عثمان دمبله» شما را ناامید کرده است؟

در حال حاضر او مصدوم است؛ در مورد دمبله نظری ندارم.

آیا راکیتیچ با بارسا ادامه می‌دهد؟

او بازیکن بزرگی است و بازی‌های زیادی را اینجا انجام داده است؛ هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او اینجا نماند فقط در برابر بتیس بازی نکرد همین؛ «سرخیو بوسکتس» هم در برابر اتلتیک‌بیلبائو بازی نکرد؛ راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و جا برای بازی کردن همه وجود دارد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را چطور می بینید؟

قرعه سختی داریم درست مثل فصل گذشته؛ اوضاع پیچیده است اما مطابق معمول هدف ما صدرنشینی در گروه است با این حال کار سختی در پیش داریم.

والورده در پایان و در واکنش به این پرسش که بابت داستان پرپیچ و تاب نیمار از صفر تا 10 چه نمره‌ای به "خستگی" خود می‌دهد، بدون ابهام تاکید کرد: 9.5 یا چیزی در همین حد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها